Projektbaby1

Kan jeg blive gravid, trods ingen mens?

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen 

jeg ville rigtig gerne høre, om der er nogen som er lykkes at blive gravid trods ingen menstruation. 

Jeg smed p-pillerne for 3 måneder siden og har endnu ikke haft menstruation og ved derfor ikke om jeg overhovedet har ægløsning og kan blive gravid og det er begyndt at gå mig rigtig meget på, fordi jeg føler mig meget alene...
Alle mine veninder, fik deres mens med det samme efter p-pille stop og kunne derfor regne ud, hvornår de havde ægløsning og blev gravide ret hurtige, jeg derimod kender ingen, der som jeg selv, endnu ingen mens har fået. Og jeg er meget i tvivl om jeg overhovedet har ægløsning, når jeg ikke har mens... Er så bange for ikke at kunne blive gravid. Har snakket med lægen, hun siger bare jeg skal tage den med ro og vil ikke henvise mig til en gynækolog... Håber nogen kan hjælpe eller måske har oplevet at blive gravid trods ingen eller meget uregelmæssig mens... 
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er vist allerede kommet med mit forslag i din anden tråd :)

Vil stadig klart anbefale at få krævet en henvisning til gynækolog af lægen og få bestilt tid ASAP da der ér lang ventetid (specielt her efter Coronaen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, har fået en tid i næste uge, men min læge er åbenbart ikke meget for at skulle henvise mig...Der er ikke meget forståelse fra deres side. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Projektbaby1 said:

Ja, har fået en tid i næste uge, men min læge er åbenbart ikke meget for at skulle henvise mig...Der er ikke meget forståelse fra deres side. 

Det er sgu da irriterende!! :( Der synes jeg godt du kan afkræve en begrundelse for hvorfor de mener du ikke skal henvises. 

Det er jo godt at enten få be/afkræftet ved special læge (altså gynækolog) hvis der foregår noget din krop som ikke ville kunne påvises andet end ved en scanning. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER