Krebs00

Bliver jeg nogensinde gravid, nu jeg ønsker det?

4 indlæg i dette emne

Jeg er gået i gang med projekt-baby, med min kæreste, og jeg er ovenud lykkelig, vi har ikke prøvet længe, men jeg kan mærke at jeg alligevel bliver bange for om det kommer til at ske, når jeg ser en negativ test igen og igen. Jeg ser alle mulige tegn på, at jeg er gravid, lige når jeg ved jeg har haft ægløsning. Jeg føler mig virkelig besat af tanken om, jeg nogensinde bliver gravid. Jeg tror jeg tænker meget over det, fordi jeg i mine yngre år har fået aborter, selvom jeg var beskyttet. Det gør mig flov, og jeg skammer mig meget over det, og tænker hvorfor mon lykken skulle tilsmile mig nu, når jeg rent faktisk er klar og ønsker graviditet. Jeg ved ikke om nogle kan nikke genkendende til det, men jeg havde lige brug for at dele det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo svært at svare på af mange årsager :) med mindre du er gammel eller har PCO er der ikke nogen grund til at være bange/stresset/nervøs for at det ikke lykkedes, jeg mener jeg har læst engang at det ikke ligefrem forbedre dine chancer. Hvis uvisheden ikke er til at holde ud ville jeg nok søge læge, så du kan få det tjekket. Det gælder så også din kæreste jo.

Du skal ikke være flov over dine aborter, da jeg er sikker på der var en god grund, da du nok ikke var klar til det.

Du skal have held og lykke her fra. Min kæreste og jeg overvejer også snart at gå i gang så kan godt

Mvh optimisten Dorthe 
www.anderup.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens genkende dine følelser. Sådan har jeg det også ind i mellem! Tror det er ganske naturligt, når man har så brændende et ønske om at blive gravid... Jeg forsøger ikke at centrere alle mine tanker omkring det, for ellers bliver det lidt ligesom en besættelse. Det skal forhåbentlig nok ske en dag!

 

Knus Anna / blogger hos Økonomisitet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at du på nuværende tidspunkt er blevet gravid. 

Jeg selv har brændende ønsket mine graviditeter og stressede max over at stresse over ikke at blive gravid... Fordi jeg bildte mig ind at det ville mindske mine chancer for at blive gravid. Men det er jo svært ikke at blive utålmodig når man er SÅ klar. 

Jeg blev gravid og det tænker jeg helt sikkert også du bliver. Du ved jo at du er frugtbar da du tidligere har været gravid. 

Jeg tror bestemt ikke at dine tidligere aborter spiller ind på din mulighed for at blive gravid. 

Du har ingen grund til at skamme dig. 

Derimod har du taget stilling til og ansvar for om tiden dengang var rigtig til at sætte et barn i verden. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER