Tumlepigen

Kostume til Halloween/fastelavn

6 indlæg i dette emne

Jeg er egentlig ikke fan af Halloween men det bliver markeret i institutionen og mine børn skal ikke skille sig ud.

Leonora får Tigerdyr-dragt fra gemmerne på (håber den kan passe :chin:). Filippa vil gerne være kat. Jeg kan "kun" finde enten et sæt med hale, ører og butterfly eller den her kjole: http://festli.dk/deluxe-midnight-cat-costume.htmlJeg tænker ikke hun gider de andre der er på den side...

Kan I hjælpe med et kattekostume til en pige på 5 år som ikke er for dyrt? :help

Hvad skal jeres børn være? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Simon har noget skeletnattøj fra h&m det får han på. Tvillingerne ved jeg ikke rigtig med endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly vil gerne være spøgelse så jeg ofrer et gammelt lagen og klipper til i længden så hun ikke falder og huller til øjnene. Primitivt men hun syns det er sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mathilde er en anden historie for hun går op i det med liv og sjæl. Sidste år var hun en død dukke med laset kjole og uhyggelig makeup. Året før var hun vist vampyr med sort kjole og blod om munden. Er ikke sikker på hvad det ender med i år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg giiiiider ikke! :(

Men jeg er kommet til at love Anna, at hun skal klædes ud og jeg vil gå med rundt og samle slik :prik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil klart anbefale, at du laver kostumet selv - eller også vil jeg anbefale, at du kigger på diverse sider, hvor du kan købe kostumer second-hand. Det er klart den bedste måde at spare penge på :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER