Centenary

Babynest

22 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer der har erfaring med babynests..?

Jeg er sikker på vi skal ha en, men jeg er lidt i tvivl om kvalitet... Er efterhånden stødt på flere private som fremstiller babynests, hvilket er super smart i forhold til design... Men der er jo også mange masseproducerede fine produkter... :)

Hvilke har I gode erfaringer med, og holder en babynest fx til to børn? Eller bliver den "slidt op"..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har den fra Kgs sløjd som jeg synes er super, den er sådan helt lysegrå og så er den økologisk :)

Synes slet ikke man slider på den! Vi har kun brugt den i sengen men det er jo begrænset hvor længe man bruger den også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den fra Kgs sløjd som jeg synes er super, den er sådan helt lysegrå og så er den økologisk :)

Synes slet ikke man slider på den! Vi har kun brugt den i sengen men det er jo begrænset hvor længe man bruger den også.

Både grå OG økologisk... Det er sød musik i mine ører... :D

Den må jeg li tjekke ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er fra Wittenburg og er øko hele vejen igennem, skal til at vaske og sælge den videre nu Leonora er blevet så stor, men man kan faktisk ikke set at den har været brugt selvom vi har brugt den rigtig meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den fra Kgs sløjd som jeg synes er super, den er sådan helt lysegrå og så er den økologisk :)

Synes slet ikke man slider på den! Vi har kun brugt den i sengen men det er jo begrænset hvor længe man bruger den også.

Den har vi også haft, men jeg synes så lidt det var noget juks.. Den ene snor røg af efter vask, og efter 2 måneder kunne man tydeligt se hvor han havde ligget med hovedet på trods af at jeg vendte madrassen om næsten hver uge. Men altså, hvor meget kan man forvente til 650kr :rolleyes kan dog se de har ændret på designet, så den ikke kan åbnes i fodenden længere, så måske den er blevet bedre..? :chin:

Men konceptet er jeg ellers helt vild med, og fungerede super for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har vi også haft, men jeg synes så lidt det var noget juks.. Den ene snor røg af efter vask, og efter 2 måneder kunne man tydeligt se hvor han havde ligget med hovedet på trods af at jeg vendte madrassen om næsten hver uge. Men altså, hvor meget kan man forvente til 650kr :rolleyes kan dog se de har ændret på designet, så den ikke kan åbnes i fodenden længere, så måske den er blevet bedre..? :chin:

Men konceptet er jeg ellers helt vild med, og fungerede super for os :)

650kr er vel også en slags penge for en stor "pude"... Synes det er meget hurtigt den har fået trykmærker... :O

Men godt at høre, at konceptet holder... Første gang jeg så en babynest, vidste jeg bare at vi måtte ha en... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm jjeg fik en af de første og det har vi ikke oplevet.. Og jeg vendte aldrig madrassen (ups)

Men ellers har alfies fodspor også nogle og der findes nogle man også bruger som en slags lift, med håndtag og sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en fra jollyroom.dk, kan ikke huske mærket. Er også lysegrå men ikke øko, men kunne altså sagtens vaskes. Vi er glade for den men har selvfølgelig også kun brugt den i 6 uger.

Den kostede langt mindre end Kgs Sløjd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indtil videre købt en fra Done by Deer... Der var tilbud i Babysam, og den kan jo så byttes i et år...

Er ikke 100% sikker på det skal være den endnu, så holder stadig lidt øje... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syede selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syede selv ;)

Åh Gud, det tør jeg slet ikke... Så ender jeg med en stor mærkelig klump! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Gud, det tør jeg slet ikke... Så ender jeg med en stor mærkelig klump! :D

Pjat med dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt sent jeg svarer, men anyway ;)

Vi har en og den er guld værd! Elias finder rigtig fin tryghed i den (selvom mors og fars arme er bedre :p )

Vi har købt fra by Cara: http://bycara.dk/produkt/by-cara-babynest-jersey/ den i lys grå (som jeg altså vil vove at påstå er lyseblå!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig 3 mdr til termin, så rigeligt tid til at høre erfaringer... :D Og du bekræfter mig jo bare i at vi skal ha en...

Ud fra billedet synes jeg nu også den ser blå ud... Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en babynest fra by cara, og er rigtig glade for den :) Naya har sovet i den om natten fra hun var helt spæd. Nu er hun 7,5 mdr og sover stadig i den - hun er en rigtig lille trygheds-mus, så det er rigtig dejligt at hun stadig kan være i den, selvom hun er en lang pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en babynest fra by cara, og er rigtig glade for den :) Naya har sovet i den om natten fra hun var helt spæd. Nu er hun 7,5 mdr og sover stadig i den - hun er en rigtig lille trygheds-mus, så det er rigtig dejligt at hun stadig kan være i den, selvom hun er en lang pige :)

Skønt at høre! Er vist blevet overbevist om, at det ikke bare er unødvendigt baby gear... :) Forestiller mig også at vi kan få rigtig meget glæde af den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^ Jeg vil også sige at man snildt kan sy en selv. Jeg gjorde det også ( til en veninde ). 

Man kan både købe et mønster - men også bare bruge en vejledning på nettet. Der er flere diy blogs som har fine vejledninger! 

Den er forholdsvis nem at sy og koster ikke det store :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kigger lige med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert ikke sy selv... :D Primært fordi jeg ikke gider, men er heller ikke ferm til det... Men har kigget på flere sider hvor private syer og sælger nests... De ser så fine ud, og så kan man jo selv vælge design... :)

Har ikke fået min Done by Deer endnu, da den var i restordre... Så ved endnu ikke helt hvad vi ender med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Filibaba er altså også ret fine ( :kuller )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Filibaba er altså også ret fine ( :kuller )

Ja de er så... Men kanten er ikke så høj på dem, så fik lidt dårlige nerver over det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gammel tråd kan jeg se.... 
Nå, men hvis nogen ender med at læse her alligevel, så er det her en fremragende guide til babynest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER