Mettejulie

Det gamle babyklar

21 indlæg i dette emne

Jeg savner det gamle babyklar... :boo Og alle de gode besvarelser man kunne surfe rundt i, og blive klogere på... og ikke mindst alle de gode minder man kunne læse ud af sine egne indlæg. Skulle have printet dem, men nåede det ikke før det var for sent. :(

Savner I det slet ikk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg savner det gamle babyklar... :boo Og alle de gode besvarelser man kunne surfe rundt i, og blive klogere på... og ikke mindst alle de gode minder man kunne læse ud af sine egne indlæg. Skulle have printet dem, men nåede det ikke før det var for sent. :(

Savner I det slet ikk?

Nej for det har jo bare fået et nyt navn og der kan man finde alle de gamle besvarelser. Det hedder Babyxplorer nu. Og nu er der 2 gode forums i stedet for 1 forum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LOL....nej jeg savner ikke det "gamle" bk ;) :D Kun en masse af de folk jeg mødte derigennem som jeg ikke længere har kontakt til da vi ikke lige fik udvekslet emailadresser :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På ingen mulig måde savner jeg det :rolleyes :rolleyes Jeg elsker at være her hos Martin og Ki :wub :wub :wub

Men hvis du savner det gamle babyklar er du kommet til den forkerte side :) den hedder babyxplore nu..

Men blev hos os, her er meget mere hyggeligt :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På ingen mulig måde savner jeg det :rolleyes :rolleyes Jeg elsker at være her hos Martin og Ki :wub :wub :wub

Men hvis du savner det gamle babyklar er du kommet til den forkerte side :) den hedder babyxplore nu..

Men blev hos os, her er meget mere hyggeligt :glad :glad

:loveshower :loveshower :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På ingen mulig måde savner jeg det :rolleyes :rolleyes Jeg elsker at være her hos Martin og Ki :wub :wub :wub

Men hvis du savner det gamle babyklar er du kommet til den forkerte side :) den hedder babyxplore nu..

Men blev hos os, her er meget mere hyggeligt :glad :glad

:ditto og :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der er så meget fnidder derinde, at en sætning man skriver bliver gjort til at kæmpe elefant på glatis.

Elsker at være herinde, der er plads til ALLE !!!!! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På ingen mulig måde savner jeg det :rolleyes :rolleyes Jeg elsker at være her hos Martin og Ki :wub :wub :wub

Men hvis du savner det gamle babyklar er du kommet til den forkerte side :) den hedder babyxplore nu..

Men blev hos os, her er meget mere hyggeligt :glad :glad

Her er nemlig super hyggeligt :loveshower :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der er så meget fnidder derinde, at en sætning man skriver bliver gjort til at kæmpe elefant på glatis.

Elsker at være herinde, der er plads til ALLE !!!!! :loveshower :loveshower

Kunne ikke være mere enig :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

:lovebk :7: :lovebk :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hoppede med over på BX, da det blev lavet om - gjorde alle brugere ikke det automatisk ?

Nå, men jeg blev faktisk rigtig træt af det, jeg brød mig ikke om den nye termins gruppe

og synes det var så træls at man hele tiden skulle "passe" på med hvad man skrev i de andre fora.

Altså mht. med at træde folk over tæerne... selvom man self. ikke gjorde det bevist.

og så synes jeg bare at det er som om at det hele kører som en konkurrence om hvem der kan skrive de

bedste indlæg - og hvem der kan skrive flest.

Hvorimod det er mere afslappet og hyggeligt herinde.

Hvis der er noget jeg skal vide her og nu - og ikke kan finde svaret her, så søger jeg altid efter det på google istedet :)

Er dog rigtig træt af at min 2008 mødregruppe stadig ligger på BX.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er bruger af både dette skønne forum, men også på det gamle, som idag hedder BX. Og jeg synes altså man kommer lidt tættere på de andre bruger herinde, fordi det endnu ikke er så stort, og folk ikke hele tide ønsker at misforstå, hvad man skriver. Det oplever jeg meget, hvis jeg bevæger mig udenfor ønsker at blive gravid afdelingen på BX, så skal man virkelig tænke over, hvad man skriver, for folk nærmest ønsker at misforstå ens besvarelser, og så hidse sig op over det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bedst lide at være herinde i forhold til BX - godt nok har jeg en behandlingstråd på BX, men den blir ikke brugt ret meget af mig selv mere og jeg kommer kun med en opdatering en gang i mellem.. Det er faktisk det eneste sted jeg gider at opholde mig derinde, for i alle de andre tråde der er det som de andre har beskrevet herinde. Der er for meget det der med at en lille fjer blir til fem høns eller noget.. og så synes jeg at der er for mange klicer derinde..

Herinde er det så nemt og man kan skrive uden at få bøvl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bedst lide at være herinde i forhold til BX - godt nok har jeg en behandlingstråd på BX, men den blir ikke brugt ret meget af mig selv mere og jeg kommer kun med en opdatering en gang i mellem.. Det er faktisk det eneste sted jeg gider at opholde mig derinde, for i alle de andre tråde der er det som de andre har beskrevet herinde. Der er for meget det der med at en lille fjer blir til fem høns eller noget.. og så synes jeg at der er for mange klicer derinde..

Herinde er det så nemt og man kan skrive uden at få bøvl...

jeg er bare så enig med dig. Jeg er derinde fordi, jeg ved at nogle følger min vej til adoptivbarnet, og fordi jeg følger nogle vej til deres børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes generelt at tonen er MEGET bedre herinde. Der er ingen kliker, og man må sige det man tænker på og har lyst til, uden nogen peger fingre og straks mener man er fuld af løgn.

Jeg er blevet accepteret herinde, hvilket er alfa og omega for mig, det var så utrolig svært for mig at have et, for mig, fristed i hele 6 år, og så pludselig fra den ene dag til den anden, bliver mistænkeliggjort, kaldt grimme ting, modtage ubehagelige PM'ere, og opleve at admin igen og igen, holdt hånden over de skyldige..

Lidt godt kom der dog ud af det; Jeg lærte nogle skønne piger at kende, som trods alt, ved hvem jeg er og hvad jeg står for, og som har forsøgt at forsvare mig (hvilket ikke burde ha'været nødvendigt) :loveshower

Men jeg følger ikke med derinde mere, gider simpelthen ikke spilde min tid, og nægter at være en del af det derinde.

Jeg har det så godt herinde og er så utrolig glad for at Martin og Ki er tilbage, de havde BK så vidt jeg husker, da jeg i sin tid startede som bruger (nu BX). Jeg husker dem ihvertfald, men er ikke helt sikker på omstændighederne :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, jeg synes der er rart begge steder og at begge steder har sine forcer. Og nej, jeg synes ikke man specielt skal holde sig ude fra andre TG eller passe på hvad man skriver. Det er mere intimt herinde og det har klart sine fordele, men BX er uendeligt meget større og jeg synes det kan være rart at kaste et indlæg/spørgsmål i et forum med så mange brugere, for der ER altså større chance for at andre har oplevet det samme eller været i samme situation.

Jeg har ingen planer om at stoppe nogen af stederne og jeg synes faktisk det er lidt ærgerligt med en stemning, der ligner "vi er bedre end dem" osv. Det klæder ikke klientellet herinde (og her skulle være en "sagt med et smil og blink i øjet-smiley"). Jeg kan godt lide BK og jeg kan også godt lide BX og gider ikke rigtigt det der tøse-fnidder :balloon

Når det er sagt, så er jeg godt klar oveer at nogen herinde har "uheldige" oplevelser på BX og det er selvfølgeligt beklageligt, men kunne det ikke være sket andre steder også? Det tror jeg godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der er så meget fnidder derinde, at en sætning man skriver bliver gjort til at kæmpe elefant på glatis.

Elsker at være herinde, der er plads til ALLE !!!!! :loveshower :loveshower

Nemlig pladsen til alle, gør stedet til er rart sted at deltage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, jeg synes der er rart begge steder og at begge steder har sine forcer. Og nej, jeg synes ikke man specielt skal holde sig ude fra andre TG eller passe på hvad man skriver. Det er mere intimt herinde og det har klart sine fordele, men BX er uendeligt meget større og jeg synes det kan være rart at kaste et indlæg/spørgsmål i et forum med så mange brugere, for der ER altså større chance for at andre har oplevet det samme eller været i samme situation.

Jeg har ingen planer om at stoppe nogen af stederne og jeg synes faktisk det er lidt ærgerligt med en stemning, der ligner "vi er bedre end dem" osv. Det klæder ikke klientellet herinde (og her skulle være en "sagt med et smil og blink i øjet-smiley"). Jeg kan godt lide BK og jeg kan også godt lide BX og gider ikke rigtigt det der tøse-fnidder :balloon

Når det er sagt, så er jeg godt klar oveer at nogen herinde har "uheldige" oplevelser på BX og det er selvfølgeligt beklageligt, men kunne det ikke være sket andre steder også? Det tror jeg godt..

Vi er helt enige her, for det kunne også ske på andre steder, og nok også herinde, jeg er sikker på, at det også vil komme til at ske herinde, når forummet bliver større og der kommer flere brugere herinde, for med mange mennesker, så er risikoen for at blive misfortsået jo også større...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der er så meget fnidder derinde, at en sætning man skriver bliver gjort til at kæmpe elefant på glatis.

Elsker at være herinde, der er plads til ALLE !!!!! :loveshower :loveshower

Enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt enige her, for det kunne også ske på andre steder, og nok også herinde, jeg er sikker på, at det også vil komme til at ske herinde, når forummet bliver større og der kommer flere brugere herinde, for med mange mennesker, så er risikoen for at blive misfortsået jo også større...

Jeg tror ikke på at det er størrelsen på forummet der afgør om der er rart eller hyggeligt at være, men brugerne, moderatorer og admin som udvælger de rigtige og mest egnede til at styre foraet til dagligt. For der vil unægteligt være ting man kan være uenig i, et sted med mere end én bruger. Alle de ting manglede det gamle bk.

Og nej, alle blev ikke automatisk flyttet over, det er der nemlig ingen admin der kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov... jeg har vist været lidt uden for det hele siden min datter blev født for 10 mdr. siden. :badgirl Havde ikke lige opdaget at det gamle BK var blevet til BX. :blush Men hvorfor blev det gamle BK ikke ved med at hedde BK, og det nye BX, i stedet for omvendt??? :P

Og så kan jeg da lige tilføje, at jeg altid har syntes, at det var rart på BK, men at jeg godt ind imellem har fornemmet at nogle andre har haft det svært. :(

Men... :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Tak for jeres positive tilkendegivelser i denne tråd - dem er jeg sikker på at Martin og Ki også er glade for at se.

Da dette jo er et emne som er blevet vendt og drejet et utal af gange og tilmed er et, for mange, meget følsomt emne vil jeg tillade mig at stoppe den her :)

Hvis nogen af jer, specielt henvendt til MetteJulie, har spørgsmål til BK mv. er du/I meget velkomne til at kontakte Martin og Ki direkte :)

Tak for den gode tone herinde! :tak :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.