NæstenKlar

Bobles - fra hvilken alder?

11 indlæg i dette emne

Jeg synes ikke jeg har kunne finde noget om det, men i min verden er Bobles noget børn kan træne motorik på, fra de er ganske små - men holder det?

Jeg overvejer at ønske Bobles til jul, selvom jeg først har termin til februar, og manden synes det er helt hen i skoven;)

Hvad siger I garvede mødre??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja du vil sagtens kunne købe det til jul, det kan holde i mange år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens ønske dig det til nu.

Det kan bruges fra de er babyer til at træne at ligge på maven og rejse hovedet/træne nakke.

Når de begynder at bevæge sig rundt er der igen gavn af bobles - eks krokodillen til træning af kravlebevægelserne.

Når de hopper rundt kan de bruge alle de forskellige bobles dyr til at lave baner mv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres svar!

Jeg tænkte godt, de kan bruges til træning fra de er små - og det kan jo netop bruges når de også er ældre. Jeg må sørge for at udarbejde ønskesedlen i år;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens ønske dig det til nu.

Det kan bruges fra de er babyer til at træne at ligge på maven og rejse hovedet/træne nakke.

Når de begynder at bevæge sig rundt er der igen gavn af bobles - eks krokodillen til træning af kravlebevægelserne.

Når de hopper rundt kan de bruge alle de forskellige bobles dyr til at lave baner mv

Nu nævner du bl.a. Krokodillen men kan du nævne andre som de kan bruge fra de er helt små? Jeg ved nada om bobles, andet end de er rimelig pebret i prisen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu nævner du bl.a. Krokodillen men kan du nævne andre som de kan bruge fra de er helt små? Jeg ved nada om bobles, andet end de er rimelig pebret i prisen.

Hmmm tænker elefanten kan bruges til at ligge henover. Samme kan fisken og ormen hvis de ligges på rullesiden. Evt også skildpadden.

Donuten er det største hit hos os fordi den kan bruges til balance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Larven skulle være god til at vugge de små :) Og kyllingen til at træne at ligge på maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kyllingen og larven er dem vi brugte mest da de var helt bitte små. Vi kunne sikkert også have brugt ormen, men gjorde det egentlig ikke. Det gør vi til gengæld i den grad nu, hvor de er 11 måneder. Den nye vandmand, som kun forhandles i magasin, vil sikkert også være god fra helt lille - og den ville jeg nok vælge fremfor kyllingen. Selvom den nu også er fin! Og til halv pris af vandmanden. Den nye gynge kan jo også bruges fra de er helt nye og i laaaang tid frem. Og så er den bare SÅ fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rullebrættet gad jeg godt have haft fra William var helt lille. Han elsker det nu stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vega på 15 mdr er først nu begyndt at bruge sine bobles figurer. Hun har elefanten og kyllingen (har haft dem lige fra spæd). Til gengæld bliver begge flittigt brugt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået elefanten i barselsgave og lige fået krokodillen i navngivningsfest - vi har ikke brugt nogen af dem endnu, men f.eks kan elefanten bruges som rygstykke når hun begynder at kunne sidde selv, og når hun bliver gammel nok til at bruge dem selv er det jo ikke sikkert det passer lige med fødselsdag og jul, så derfor ønskede jeg mig dem til hende nu, der er jo ikke så meget andet hun har vildt meget glæde af nu, det som udgør størst lykke lige nu er en stofble!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER