Mette

Mettes DIY-tråd

91 indlæg i dette emne

Ja den røde og orange er brugt helt op, lige på et hængende hår de kunne rundt til sidst :) der er nok til en runde mere af den gule og pinke.

Okay :) Heldigt de lige nåede rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker sådan nogle tæpper! Flot lavet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med mit tæppe, og jeg er nybegynder. Men synes det er et godt starter-projekt, fordi det går stærkt og man kamp se fejl :) dog får jeg tydelige kanter, der hvor udtagninger er, men prøver at ligge dem forskudt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med mit tæppe, og jeg er nybegynder. Men synes det er et godt starter-projekt, fordi det går stærkt og man kamp se fejl :) dog får jeg tydelige kanter, der hvor udtagninger er, men prøver at ligge dem forskudt :)

Hvis du bruger opskriften fra lutter idyl bloggen så sørger den for at udtagningerne ligger forskudt :) et andet tip til udtagninger er at når du laver den første fm i en udtagning så gør du det kun i det ene stykke garn i masken og når du så laver nr 2 fm i samme maske gør du det gennem begge stykker garn som man normalt laver en fm - så bliver udtagningen mindre synlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du bruger opskriften fra lutter idyl bloggen så sørger den for at udtagningerne ligger forskudt :) et andet tip til udtagninger er at når du laver den første fm i en udtagning så gør du det kun i det ene stykke garn i masken og når du så laver nr 2 fm i samme maske gør du det gennem begge stykker garn som man normalt laver en fm - så bliver udtagningen mindre synlig :)

Tak, jeg tror det er det sidste gode råd, der kan hjælpe mig :) for mine udtagninger ligger nemlig forskudt, men vil prøve dit forslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥