| Du er ikke logget ind i vores babyforum! Log ind - Opret ny bruger |
![]() |
| Få fuld adgang til hele Babyklar. Det er gratis og tager under 1 minut | |
nu bliver jeg da helt nervøs efter læsning i August-gruppen
Besvaret 02 February 2012 - 01:13
sidder her i min pause og surfer lidt rund på BK og havner så i en tråd i August-gruppen, hvor der er en der nævner at hun før har testet positiv med en "valmed"-test UDEN at være gravid!!
jeg testede positiv 2 dage i træk med "valmed"tests.... har næsten ingen symptomer på graviditet dog ligamentsmerter i uge 5 og en snert af kvalme i morges!
skal jeg være nervøs?
da jeg var ved lægen mht. min allergimedicin, testede han mig ikke, da han mente at en positiv test kun kan være positiv når man er gravid ;S
vinterkram, Sara
Besvaret 02 February 2012 - 01:32
saraLE, den 02 February 2012 - 01:13, sagde:
sidder her i min pause og surfer lidt rund på BK og havner så i en tråd i August-gruppen, hvor der er en der nævner at hun før har testet positiv med en "valmed"-test UDEN at være gravid!!
jeg testede positiv 2 dage i træk med "valmed"tests.... har næsten ingen symptomer på graviditet dog ligamentsmerter i uge 5 og en snert af kvalme i morges!
skal jeg være nervøs?
da jeg var ved lægen mht. min allergimedicin, testede han mig ikke, da han mente at en positiv test kun kan være positiv når man er gravid ;S
vinterkram, Sara
Når du er gået så meget over tid ville jeg ikke være bekymret
Besvaret 02 February 2012 - 01:47
Men så skal du bare huske ikke at blive bange hvis stregen ikke er så tydelig som den anden test osv.
Men je vil også sige, at du er gået så langt over tiden at den burde være god nok med de 2 teste du har taget, selvom det er Valmed :-)
03.01.2012: Positiv test
02.03.2012: NF viste at Baby var død. MA 11+6
03.03.2012: Kirurgisk abort
Følg kampen for et nyt ønskebarn
Besvaret 02 February 2012 - 01:47
skal da helt sikkert ha købt en anden slags test så snart det kan lade sig gøre! vil bare være sikker!!! (som man nu kan være 6+6)
skal til første graviditetsundersøgelse den 10. feb. men så længe kan jeg altså ikke vente....
Besvaret 02 February 2012 - 01:50
Besvaret 02 February 2012 - 02:13
saraLE, den 02 February 2012 - 01:13, sagde:
skal jeg være nervøs?
vinterkram, Sara
Altså jeg har de tre gange jeg har været gravid, testet positiv med valmed og det har passet.. Men køb da en anden for at være helt sikker
Besvaret 02 February 2012 - 02:19
men jeg tester i morgen for en sikkerheds skyld
Besvaret 02 February 2012 - 08:40
Hvis jeg var dig ville jeg lynhurtigt bestille et par teste hos billigeteste.dk så kommer de med posten i morgen og du står snart med en hel stak positive test :-)
Mor til 2 skønne piger og sammen med min dejlige mand på 9. år
Kæmper for en 3'er......
Besvaret 03 February 2012 - 12:41
Majkat, den 02 February 2012 - 08:40, sagde:
Hvis jeg var dig ville jeg lynhurtigt bestille et par teste hos billigeteste.dk så kommer de med posten i morgen og du står snart med en hel stak positive test :-)
tror vist bare jeg skal drøne ned i byen, så snart jeg kan!!! og så køber jeg et par stykker, og self. er de positive! det SKAL de være
Besvaret 03 February 2012 - 01:22
Besvaret 03 February 2012 - 01:24
Graviditetstest idag er så følsomme, at de kan opfange bio graviditet ( befrugtet æg som ikke sætter sig fast ) derfor bliver testen meget meget svag og gælder ikke.. Men kan du se den i strakt arm = baby.. Husk opdatere os
Besvaret 03 February 2012 - 10:30
der er noget i mavsen!
så jeg er ret sikker! det har bare stået så stille i en uge nu (indtil i går aftes) men nu er der masser af symptomer igen...
og så bliver man da nervøs når man pludselig læser sådan om de teste!!!
men jeg tror jeg dropper en test og venter til fredag i næste uge, hvor jeg alligevel skal til 1. graviditetsundersøgelse! glæder mig, selvom jeg hader GU.
(for der må han da kunne "forsikre" mig i om der er noget eller ej!)
go weekend til jer
hilsen Sara
Besvaret 04 February 2012 - 04:28
Besvaret 04 February 2012 - 10:54
Kommendemor, den 04 February 2012 - 04:28, sagde:
tusind tak

Sådan benytter du BK

Tilføj besvarelse

Multi Quote