Babyklar: Mærkelige hormonreaktioner - Babyklar

Gå til indhold

Du er ikke logget ind i vores babyforum! Log ind - Opret ny bruger
Få fuld adgang til hele Babyklar. Det er gratis og tager under 1 minut

• (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Log ind eller tilmeld dig via ovenstående links
  • Du skal logge ind for at besvare emner

Mærkelige hormonreaktioner

#21 Medlem er online   Majs 

• Fast Food
  • Gruppe: Medlemmer
  • Besvarelser: 965
  • Status:Er gravid
  • LokationMidt og vestjylland

Besvaret 03 February 2012 - 11:10

Hormonella dag igår:
Min søster og jeg havde aftalt at jeg skulle tage bussen hjem til mine forældre, så ville hun hente mig på stationen og så kunne vi sammen gå det sidste stykke og jeg glædede mig bare mega meget, men af en eller anden grund tog jeg helt fejl af busplanen så jeg stod det helt forkerte sted da bussen kom, og da det gik op for mig var jeg bare tude færdig, bævrende underlæbe og klump i halsen :boo . Men med en masse blink med øjnene og 20-30 synk så fik jeg taget mig sammen til bare at tage hjem igen og vendte på at manden kom hjem så vi kunne komme derud. Heldigvis fik han tidligt fri.

Vi kalder vores lille på vej for den lille fidus - min mor og søster havde fundet en Fidusen bamse på loftet (Fidusen er en bi der bor i det gule hus og elsker ostemadder med remoulade (total gravid mad :lolhit ) fra børne tv engang i 90erne) som jeg så fik. Da vi skulle til at hjem så tog manden bamsen og for sjov slog han mig i hovedet med den - GRRRRrrrrrRRRRRrrrrrRRRRRrrr så blev der lige vist børster og en meget vred gravid vendte sig om med fråde om munden og snerrede "DÉT dér skal du stoppe med LIGE nu - ellers bliver jeg MEGET vred" :gal :sm - 3 minutter senere tudede jeg som i hulke tudede, af grin(?), fordi manden havde hørt en halv sætning og var blevet meget forvirret og det var åbenbart UTROLIG morsomt!!!
0

#22 Medlem er online   Lone 

• Meget aktiv
  • Besvarelser: 371
  • Status:Vil gerne være gravid

Besvaret 04 February 2012 - 05:51

Se besvarelseMajs, den 03 February 2012 - 11:10, sagde:

Hormonella dag igår:
Min søster og jeg havde aftalt at jeg skulle tage bussen hjem til mine forældre, så ville hun hente mig på stationen og så kunne vi sammen gå det sidste stykke og jeg glædede mig bare mega meget, men af en eller anden grund tog jeg helt fejl af busplanen så jeg stod det helt forkerte sted da bussen kom, og da det gik op for mig var jeg bare tude færdig, bævrende underlæbe og klump i halsen :boo . Men med en masse blink med øjnene og 20-30 synk så fik jeg taget mig sammen til bare at tage hjem igen og vendte på at manden kom hjem så vi kunne komme derud. Heldigvis fik han tidligt fri.

Vi kalder vores lille på vej for den lille fidus - min mor og søster havde fundet en Fidusen bamse på loftet (Fidusen er en bi der bor i det gule hus og elsker ostemadder med remoulade (total gravid mad :lolhit ) fra børne tv engang i 90erne) som jeg så fik. Da vi skulle til at hjem så tog manden bamsen og for sjov slog han mig i hovedet med den - GRRRRrrrrrRRRRRrrrrrRRRRRrrr så blev der lige vist børster og en meget vred gravid vendte sig om med fråde om munden og snerrede "DÉT dér skal du stoppe med LIGE nu - ellers bliver jeg MEGET vred" :gal :sm - 3 minutter senere tudede jeg som i hulke tudede, af grin(?), fordi manden havde hørt en halv sætning og var blevet meget forvirret og det var åbenbart UTROLIG morsomt!!!

Jeg ved ikke lige om det er fordi jeg mega træt, eller om jeg bare har en dårlig humor :) Men var fald af grin da jeg læste det... fik lige et helt klart billede af at min kæreste kunne finde på det, når jeg engang bliver gravid, og ville nok sige det på lige nøjagtigt samme måde,:lolhit og ville lige kunne forstille mig min kærestes ansigt :lol åha ja.. man skulle nok ha sat ved siden af mig, hmmm tror det er fordi jeg er træt :zzz :lol
Projekt Mini Me <3 Hvis du genkender mig, så shhh.. projekt baby i denne omgang er stadig hemmeligt
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
0

#23 Medlem er online   Majs 

• Fast Food
  • Besvarelser: 965
  • LokationMidt og vestjylland

Besvaret 04 February 2012 - 07:19

:D Godt jeg kunne hjælpe :lolhit
0

#24 Medlem er online   Unicorn 

• nisse hest
  • Besvarelser: 505
  • Terminsdato:19-07-2012
  • LokationVestsjælland

Besvaret 05 February 2012 - 11:38

Efter jeg gik fra bebs far, har jeg ikke tudet. Normalt kunne jeg græde sindssyg mange gange - fordi han bare slet ikke var forstående på NOGEN måde! Nu er jeg glad, lettet og lykkelig :-)
Kærlig Hilsen
Cæcilie(Med lille Caroline-Mathilde i maven)

pregnancy

Min blog
0

#25 Medlem er online   Lone 

• Meget aktiv
  • Besvarelser: 371
  • Status:Vil gerne være gravid

Besvaret 06 February 2012 - 12:31

Se besvarelseUnicorn, den 05 February 2012 - 11:38, sagde:

Efter jeg gik fra bebs far, har jeg ikke tudet. Normalt kunne jeg græde sindssyg mange gange - fordi han bare slet ikke var forstående på NOGEN måde! Nu er jeg glad, lettet og lykkelig :-)

Hvor er det dejligt at læse... :) det må jo betyde du har gjort det helt rigtige :7himmel
Projekt Mini Me <3 Hvis du genkender mig, så shhh.. projekt baby i denne omgang er stadig hemmeligt
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
0

Del dette emne med andre

• (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Log ind eller tilmeld dig via ovenstående links
  • Du skal logge ind for at besvare emner

1 brugere læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer