Hormonella dag igår:
Min søster og jeg havde aftalt at jeg skulle tage bussen hjem til mine forældre, så ville hun hente mig på stationen og så kunne vi sammen gå det sidste stykke og jeg glædede mig bare mega meget, men af en eller anden grund tog jeg helt fejl af busplanen så jeg stod det helt forkerte sted da bussen kom, og da det gik op for mig var jeg bare tude færdig, bævrende underlæbe og klump i halsen

. Men med en masse blink med øjnene og 20-30 synk så fik jeg taget mig sammen til bare at tage hjem igen og vendte på at manden kom hjem så vi kunne komme derud. Heldigvis fik han tidligt fri.
Vi kalder vores lille på vej for den lille fidus - min mor og søster havde fundet en Fidusen bamse på loftet (Fidusen er en bi der bor i det gule hus og elsker ostemadder med remoulade (total gravid mad

) fra børne tv engang i 90erne) som jeg så fik. Da vi skulle til at hjem så tog manden bamsen og for sjov slog han mig i hovedet med den - GRRRRrrrrrRRRRRrrrrrRRRRRrrr så blev der lige vist børster og en meget vred gravid vendte sig om med fråde om munden og snerrede "DÉT dér skal du stoppe med LIGE nu - ellers bliver jeg MEGET vred"

- 3 minutter senere tudede jeg som i hulke tudede, af grin(?), fordi manden havde hørt en halv sætning og var blevet meget forvirret og det var åbenbart UTROLIG morsomt!!!