Det skal nok komme Anna. Theo er lige pludselig blevet meget bedre til at tygge og han er altså 9 mdr. nu.
| Du er ikke logget ind i vores babyforum! Log ind - Opret ny bruger |
![]() |
| Få fuld adgang til hele Babyklar. Det er gratis og tager under 1 minut | |
Madmama - en BLOG OM BABY og BØRNEMAD Nyt: Annas hjemmelavede drikkeyoghurt # 148
Besvaret 14 May 2012 - 08:01
Anna1980, den 14 May 2012 - 06:43, sagde:
Han synes vist det smagte godt, desværre var han ikke så glad for at tygge den dag. Han havde lige to dage hvor han ikke ville tygge så der fik han bare grød der ikke skulle tygger.
Brødstave? Er det hjemmelavet eller? Han er ikke så god til det endnu og vil helst sidde med en skorpe/tvebakke ikke rigtig andet der duer pt.
Håber snart de tænder kommer så han kan komme videre hvis jeg kan sige sådan uden det misforstås...
Brødstave? Er det hjemmelavet eller? Han er ikke så god til det endnu og vil helst sidde med en skorpe/tvebakke ikke rigtig andet der duer pt.
Håber snart de tænder kommer så han kan komme videre hvis jeg kan sige sådan uden det misforstås...
Yep der ligger en opskrift på bloggen på hjemmebagte brødstænger, men du kan også bare lave bjælker af et rugbrød selv og så evt. riste det - det er også et hit herhjemme
Kan godt forstå det frustrere dig, men husk, det hele foregår i hans tempo og det eneste du kan gøre er at opmuntre ham og tilbyde ham muligheden for at tygge
Besvaret 15 May 2012 - 03:35
Nu har jeg lige været inde og kigge på din hjemmeside og har faktisk lagt den i min favoritliste... Jeg har så lige haft besøg af SP og hun sagde jeg godt måtte begynde at give lillepigen grød fra hun er 4 mdr...så tænkte om deet var noget du også laver opskrifter til eller..
Ville være dejligt hvis du gjorde...
og forresten...lækker hjemmeside...
Besvaret 15 May 2012 - 07:49
majsen1985, den 15 May 2012 - 03:35, sagde:
Nu har jeg lige været inde og kigge på din hjemmeside og har faktisk lagt den i min favoritliste... Jeg har så lige haft besøg af SP og hun sagde jeg godt måtte begynde at give lillepigen grød fra hun er 4 mdr...så tænkte om deet var noget du også laver opskrifter til eller..

Dejligt at høre
Tusind tak for roserne
Besvaret 15 May 2012 - 07:56
AgnetheV, den 15 May 2012 - 07:49, sagde:
Dejligt at høre
og super godt at du allerede kan begynde at give den bette lidt startgrød
Hvis du ser oppe for oven lige under overskriften, så er der nogle faneblade - bl.a. en hvor der står fra 4 måneder her er et opskriftindex over de opskrifter jeg har lagt ind som startmos og grød 
Tusind tak for roserne
Tusind tak for roserne
ej undskyld, det havde jeg ikke set...
Besvaret I dag, 09:06
Lidt nyt på bloggen og denne gang med hjælp fra en gæsteskribent: Annas hjemmelavede drikkeyoghurt
- ← Er der nogle kosttilskud man skal fortsætte med, når man har født?
- Baby 0-1 år
- Tøj og andet udstyr til dp/vs →

Sådan benytter du BK