Vi flyttede til en ny by 1. juni, så hans venner er nogle han har lært at kende ved skolestart i august.
Der er 3 forskellige som har været hjemme og lege nogle gange. I 2 af tilfældene virker legen meget harmonisk - altså de bestemmer lige meget, men den tredje dreng, M - my good mit barn bliver til Kong Monster! Han koster rundt med M, gider ikke lege med ham, forbyder ham dit og dat, beder ham holde op med at .. se sådan ud / gøre sådan etc. etc. Når han tror vi ikke kan høre hvad der bliver sagt er han direkte ubehagelig overfor M. Vi har fat i ham flere gange i løbet af sådan en legeaftale hvor vi diskret hiver ham til side og beder ham opføre sig ordentligt, men lige lidt hjælper det. I dag har han simpelthen været så modbydelig at høre på at jeg sendte M hjem før tid. Jeg har sagt det er slut med at M kommer herhjem når han bliver behandlet sådan
Ved forespørgsel på et hvilket som helst tidspunkt er det altid M der nævnes som bedstevennen
Hvad er det jeg ikke forstår?
Og hvordan skal vi håndtere det?
Jeg har ikke lyst til at vælge hvem han må og ikke må lege med, men jeg vil bestemt heller ikke se til at nogen bliver behandlet så nederdrægtigt i mit hjem af mit barn!!

Sådan benytter du BK