På Bryllupsklar ligger der en masse fine vejlednings tråde om, hvordan man fx laver sin egen tråd, eller hvordan man linker i diverse tråde mv. kan vi ikke få flyttet nogle af disse vejledninger her over på Babyklar? så nye brugere herinde kan få glæde af dem?
| Du er ikke logget ind i vores babyforum! Log ind - Opret ny bruger |
![]() |
| Få fuld adgang til hele Babyklar. Det er gratis og tager under 1 minut | |
Guide-tråde fra bryllupsklar til babyklar
Besvaret 27 December 2011 - 03:45
På Bryllupsklar ligger der en masse fine vejlednings tråde om, hvordan man fx laver sin egen tråd, eller hvordan man linker i diverse tråde mv. kan vi ikke få flyttet nogle af disse vejledninger her over på Babyklar? så nye brugere herinde kan få glæde af dem?
Mine tråde: ♥ ♥ ♥ En sommerspire på vej ♥ ♥ ♥ Projekt baby (Anita & Jesper) Nitzen1987's slanketråd Anita's kreative tråd

Besvaret 11 January 2012 - 08:33
Mine tråde: ♥ ♥ ♥ En sommerspire på vej ♥ ♥ ♥ Projekt baby (Anita & Jesper) Nitzen1987's slanketråd Anita's kreative tråd

Besvaret 11 January 2012 - 09:45
Det skal vi nok lave på et tidspunkt, men vi kan ikke umiddelbart kopiere det hele, da det er forskellige forum sw. Men der er måske en venlig sjæl herinde, der melder sig til at lave disse vejledninger og lægge dem ud, så skal jeg nok fremhæve dem (og så kvitterer jeg med en lille present som tak for hjælpen).
Nogen der byder ind på denne opgave?
Læs vores super gode artikler om fertilitet, barnløshed, graviditet, fødsel og baby
Læs om din graviditet uge for uge samt fosterets udvikling
Besvaret 11 January 2012 - 09:52
Ki Schou, den 11 January 2012 - 09:45, sagde:
Det skal vi nok lave på et tidspunkt, men vi kan ikke umiddelbart kopiere det hele, da det er forskellige forum sw. Men der er måske en venlig sjæl herinde, der melder sig til at lave disse vejledninger og lægge dem ud, så skal jeg nok fremhæve dem (og så kvitterer jeg med en lille present som tak for hjælpen).
Nogen der byder ind på denne opgave?
Jeg vil godt lave dem.
Besvaret 11 January 2012 - 10:01
Amaryllis, den 11 January 2012 - 09:52, sagde:
Super - jeg tænkte nok at jeg kunne udlicitere denne opgave til en af jer søde tøser.
Husk at der meget gerne må være billeder i vejledningerne.
Skriv til mig når de er klar til at blive fremhævede.
Læs vores super gode artikler om fertilitet, barnløshed, graviditet, fødsel og baby
Besvaret 20 January 2012 - 10:08
Besvaret 20 January 2012 - 10:28
Amaryllis, den 20 January 2012 - 10:08, sagde:
Jeg synes det kunne være en rigtig god ide at lave et samlet sted til dem. Hvordan man ligger billeder op skal i hvert fald ikke ligger under "billeder" for der så brugere på bryllupsklar den aldrig.
Besvaret 23 January 2012 - 10:03
Besvaret 26 January 2012 - 10:19
Besvaret 02 February 2012 - 11:25
jeg bliver desværre nødt til at springe fra, da jeg ikke kan få det til at virke som jeg vil - og har termin lige om hjørnet, så håber der er en anden som er frisk på opgaven.
Hilsen Stine
Besvaret 02 February 2012 - 11:57

Besvaret 02 February 2012 - 04:39

Besvaret 04 February 2012 - 10:12
tak jeg ser lige på dem, når jeg er hjemme fra ferie.
Jeg sidder på en rimlig sløj forbindelse så det tager en krig at loade dine billeder ind, så jeg giver op.
Men jeg skal nok se på dem og så vender jeg tilbage til dig.
Tak

Sådan benytter du BK