louisevibe, den 07 March 2012 - 08:26, sagde:
Jubiiii - stort TILLYKKE
Åh hvor er jeg glad for at høre det. Det er en lettelse, ikk? Det synes jeg i hvert fald!
Jo bestemt. Stor lettelse og synes det er hyggeligt at gå og kigge på billedet vi fik fra scanningen. Har læst at når man har set rask baby med hjerteblink i uge 8, så er der 98 % chance for at alt går efter bogen, så det holder jeg mig til!
Var til første lægebesøg igår - eller i hvert fald første del af første lægebsøg. Vi har forhøjet risiko for Downs, da min mands bedsteforældres 2. barn var et downs (døde 6 måneder gammel). Så vi har haft nogle alvorelige snakke, hvis vi nu venter et downs barn. Det er altså ikke de sjoveste snakke her i verden og håber for alt i verden ikke at vi bliver sat i den situation!!!!
Men eller har jeg det fint. Kun minimum af symptomer, men mine madvaner har ændret sig lidt hvilket betyder at jeg har taget 2,5 kg på. Så nu skal jeg til at tage skeen i den anden hånd og skrue op for motionen igen og være mere obs på hvad jeg spiser. Er noget demotiverende at mine bukser allerede strammer så meget! Alt for tidligt hvis du spørger mig!!!!