Nitzen1987

Tidlige graviditetssymptomer

17 indlæg i dette emne

Jeg tror egentlig, at der har været lignende tråde før, men nu spørger jeg alligevel.... :blush

Jeg er i dag 3+0 (HVIS jeg er gravid) og synes, at mine bryster har været tunge og "faste" og lidt ømme ved berøring, her hen over weekenden... men tænker lidt, at det kan være fordi jeg psyker min krop... Da jeg var ude at løbe torsdag + lørdag havde jeg næsten konstant menstruationslignende smerte i underlivet (det har jeg ALDRIG haft før) og i dag synes jeg at have mærket nogle niv i venstre side af min underliv + en svag antydning af kvalme efter at have drukket en Tempt cider.... Som sagt kan det sagtens være, at jeg psyker min krop til graviditetssymptomer, men jeg ved at jeg ikke har psyket min krop til de menstruationslignende smerter som jeg havde på mine to løbeture

Hvornår fik I symptomer? og hvilke? Og hvordan føles det? (havde I fx konstant ømme bryster, konstant kvalme, osv.????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine symptomer kom meget tidligt (3+ et eller andet :) ) Og det var menstruationslignende smerter og nogle niv i den ene side af underlivet :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uges tid før testdag følte jeg mig skidt tilpas med kvalme og træthed. Jeg troede bare at jeg var ved at blive syg.

Desuden fik jeg meget ondt i mit bækken og mine hofter. Det er faktisk først nu, at jeg tænker det kan have haft noget med graviditeten at gøre.

Jeg havde menstruationssmerter i dagene op til testdag og troede derfor bare at mens var på vej. Men det var den så ikke :)

Håber så meget at dine symptomer er tegn på baby :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg lige kan huske er at jeg havde det som om min mens var på vej. Derefter kom de ømme bryster, der var meget ømme! Jeg kunne overhovedet ikke holde ud at have bh på eller bluse på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, tror ikke rigtig jeg havde nogle før jeg testede positivt... jeg tror på jeg mærkede min ÆL og 5 dage senere mærkede jeg et stik (mens smerte) som jeg tolkede til at være ægget, der satte sig fast. Sagde faktisk til min mand, at jeg troede jeg var gravid.

Dog opgav jeg håbet da min mens kom som planlagt og jeg opgav håbet om at være gravid. Det viste sig dog at mens ikke var mens alligevel og så testede jeg - og den var positiv! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mine fysiske ændringer i ugerne op til jeg testede positiv :)

Normalt har jeg fået ømme bryster et par dage efter ÆL og har haft det i 3-5 dage inden det er gået i sig selv igen; da jeg var gravid holdt det aldrig op. Det var ikke voldsomt, men især brystvorterne var ømme når jeg rørte ved dem. De rigtig store og ømme bryster kom først da jeg var mellem 4+0 og 5+0, tror jeg.

Jeg drak alkohol da jeg var 3+2. Jeg var overhovedet ikke fuld, men jeg fik da 5-6 genstande over ca. 5 timer. Jeg holdt op med at drikke kl. 22 og lå i min seng omkring midnat - vågnede kl. ca. 02.00 fordi jeg havde mega kvalme!:blink Jeg faldt i søvn halvt siddende og sov resten af natten.

To gange mellem 3+0 og 4+0 begyndte jeg at græde over noget jeg ellers aldrig græder over - efter sex og fordi jeg missede toget :rolleyes

Jeg var på løbebåndet, da jeg var 3+0 og det var virkelig ikke rart!:o Mine ben var som beton og min puls var generelt højere end den ellers er ved samme hastighed. Hele min krop føltes tung.

I dagene op til forventet mens havde jeg klar aktivitet i underlivet, men det føltes alligevel anderledes. Det murrede ikke som normalt, men var mere som stik og niv-agtigt.

Jeg testede positiv 3+5 :)

Nuj, hvor jeg håber der er hold i dine symptomer!!! :goodluck :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første tegn på graviditeten var, at min menstruation var meget anderledes og ganske lille. Da den var overstået fik jeg vildt ømme bryster, noget jeg ellers kun plejede at få i dagene op til menstruationen. :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne mærke symptomer allerede 2+5, 5 dage efter beregnet æl...jeg havde mens smerter og lidt oppustet mave i 5 dage.. så var der 1 dag uden symptomer hvorefter trætheden kom...

øj jeg håber den er der for jer og at det ikke er kroppen der spiller et pus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par dage efter ægløsning fik jeg meget kraftig metalsmag i munden, jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var blevet gravid. Metalsmagen holdt sig til jeg var 4 mdr. henne.

ca i uge 3, blev jeg rigtig træt. Kvalmen kom efter jeg havde testet positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine første symtomer var krampe i benene. :blink :D (inden jeg blev gravid har jeg kun haft krampe under 5 gange i hele mit liv...)

I de følgende uger, havde jeg en muren neders i maven. Det føltes anderledes end mens, men på dette tidspunkt havde jeg også testet positiv.

Og så kom den helt enorme træthed.

Har endnu ikke haft ømme bryster (hvilket jeg tit fik psyket mig op til, når jeg håbede jeg var blevet gravid, men ikke var det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting udover jeg var mega træt! Jeg pletblødte også så troede jeg ikke jeg var gravid og blev totalt chokeret da der var to streger da vi ikke prøvede! Jeg havde ingen kvalme eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer var udebleven mens, som medførte en test, der var positiv. Først da jeg var 7-8 uger henne fik jeg kvalme og blev træt, men der kendte jeg jo årsagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke rigtig nogen symptomer...måske lidt ømme bryster... Vil bare ønske dig held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ingen symptomer, derfor meget overrasket over 2 streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde kraftige menstruationslignende smerter, som nogle dage føltes meget voldsomme. Og så fik jeg sådan en brun linie på maven ret hurtigt, ligesom mine brystvorter blev mørkere. Udover det havde jeg så ømme bryster, at jeg næsten ikke kunne ligge på maven! Men kvalmen og alle de andre mere klassiske tegn kom først efter et par uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anita.

Jeg startede med at bemærke at min krop var "underlig" allerede den 26. Og jeg formoder jeg har haft ÆL den 21. Og der kan jeg se i tråden, at jeg klager over mens smerter og ømme brystvorter - hvad jeg formodede var min mens på vej og derfor var bange for at jeg havde ændret min cyklus. Og det med regnestykket er jeg en klovn til. Men ret tidligt...

Den dag jeg forventede mens og den ikke kom, startede tisseriet... Rendte konstant! - Det er lidt bedre nu. Og så blev jeg lidt følsom også.

Ihhh... Håber sådan at den er der :goodluck :goodluck :goodluck :kram2

Redigeret: Kan se i de tråde hvor jeg klager mig, over at kroppen er underlig at jeg også var rimelig træt helt fra start.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer startede allerede 2+3 :o

Jeg havde kvalme, ømme bryster, øget udflåd, jag i underlivet, oppustet mave om aftenen, øget tisseri :D

Håber den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER