Morpige

ismaskine

33 indlæg i dette emne

Netto har tilbud på den her i næste uge: Mit linksidste side

Tror I skålen skal fryses i fryseren, eller tror I at man sætter den i stik kontakten og så fryser den isen, uden at noget skal i fryseren?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror skålen skal i fryseren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil tro, at den skal som de fleste almindelige ismaskiner, at skålen skal i fryseren.

Jeg har en ismaskine, og den er super hyggeligt at have, men bruger den ikke så meget. Men da jeg fik ideen om en ismaskine, kunne jeg bare ikke leve uden den...

Hvis man vil have en maskine, hvor frysedelen ikke skal i fryseren, så skal man op og have de rigtig dyre og mere proff. maskiner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres bud på det piger. Jeg havde en i USA, der var billig og lavede det direkte. Træls de skal være så dyre herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men Pernille, hvis du vil have en ismaskine, så synes jeg at du skal invistere i en lidt bedre end den i Netto, min oplevelse af det mærke er, at det ikke virker særligt længe...

Jeg har en philips

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men Pernille, hvis du vil have en ismaskine, så synes jeg at du skal invistere i en lidt bedre end den i Netto, min oplevelse af det mærke er, at det ikke virker særligt længe...

Jeg har en philips

Er det sådan en der ikke skal i fryseren?

Måske jeg skulle komme forbi og se den og snakke adoption engang hvis jeg må?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har lige været en test i Politiken for nylig.... Var inde og læse den da jeg selv står og vil købe en ny - da den gamle er død og slidt op.

Og det er rigtig nok - skal du have en af dem der IKKE skal i fryseren - så skal du af med tusinde vis af krone... hvorimod de andre er til at betale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har lige været en test i Politiken for nylig.... Var inde og læse den da jeg selv står og vil købe en ny - da den gamle er død og slidt op.

Og det er rigtig nok - skal du have en af dem der IKKE skal i fryseren - så skal du af med tusinde vis af krone... hvorimod de andre er til at betale :)

tak, men nu har jeg fundet en der selv fryser og som alle roser op i skyerne. Måske det er den Vanni har?

Philips HR2304

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en til at stå, som jeg aldrig har brugt hvis det er du er interesseret i en ordentlig en...? Mener det er en Phillips uden jeg lige vil hænges op på det, men det er en ok kvalitet - dog også en, hvor skålen skal i fryseren inden den skal bruges...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak, men nu har jeg fundet en der selv fryser og som alle roser op i skyerne. Måske det er den Vanni har?

Philips HR2304

På den der skal du stadig fryse en del af den ned....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det er sådán en jeg har, fryseelementet skal i fryseren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak, men nu har jeg fundet en der selv fryser og som alle roser op i skyerne. Måske det er den Vanni har?

Philips HR2304

Tror det er sådan en jeg har til at stå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ak, jeg synes de skrev den havde fryserelement i sig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ak, jeg synes de skrev den havde fryserelement i sig....

Det der er specielt ved den er at det ikke er "hele" maskinen men kun et fryseelement der skal ned i fryseren...

Du kommer ikke de andre i hænde i DK uden og skal op med den store pengepung... DESVÆRRE...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis kan man ved Wupti afbestille den med det samme og det har jeg fluks gjort. Tak fordi I gjorde mig opmærksom på det :) Så hellere give mere og få den rigtige. Jeg må lige høre Vanni hvilken hun har ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der er specielt ved den er at det ikke er "hele" maskinen men kun et fryseelement der skal ned i fryseren...

Du kommer ikke de andre i hænde i DK uden og skal op med den store pengepung... DESVÆRRE...

Tak, men øv. Jeg må spare op så. Sjovt at det skal være så dyrt her. Fortryder jeg ikke tog den med hjem fra USA og skiftede strømdims istedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis kan man ved Wupti afbestille den med det samme og det har jeg fluks gjort. Tak fordi I gjorde mig opmærksom på det :) Så hellere give mere og få den rigtige. Jeg må lige høre Vanni hvilken hun har ?

Nå det var da fint.. Tænkte bare du ville blive rimelig træls over den havde det alligvel når du troede den ikke havde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en til at stå, som jeg aldrig har brugt hvis det er du er interesseret i en ordentlig en...? Mener det er en Phillips uden jeg lige vil hænges op på det, men det er en ok kvalitet - dog også en, hvor skålen skal i fryseren inden den skal bruges...

Tak :) Men nej det skal være en rigtig. Jeg har ikke tålmodighed til den anden slags. Og plads (okay, fordi jeg har fyldt op med hjemis, men alligevel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det var da fint.. Tænkte bare du ville blive rimelig træls over den havde det alligvel når du troede den ikke havde :)

Ja afgjort, er så glad for at I lige fik mig det fortalt :) Det er trods alt mange penge for noget som ikke er det rigtige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja afgjort, er så glad for at I lige fik mig det fortalt :) Det er trods alt mange penge for noget som ikke er det rigtige :)

Ja det er sandt..

Det er sååå ærgeligt de andre er så dyre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sandt..

Det er sååå ærgeligt de andre er så dyre :(

ja, for det er uhyggeligt mange penge synes jeg. Men alså jeg kan jo vælge at øve mig i at lave is på gammeldags manér. Jeg ved bare ikke om man kan lave yogurt is på den måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fandt lige den her:

Mit link

men venter med at købe (klog af skade)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, for det er uhyggeligt mange penge synes jeg. Men alså jeg kan jo vælge at øve mig i at lave is på gammeldags manér. Jeg ved bare ikke om man kan lave yogurt is på den måde

Alt alt for mange penge... <_<

Hmm ja der må jeg være dig svar skyldig..

Men hvis du spørg Brdr. Price - så kan man jo IKKE overleve uden en rigtig is maskine ;)

Og efter 3 dage i træk hvor vi har været forbi Svaneke Ismejeri - så er lysten til hj.lavet is MEGET stor... :gravid (<--- Skal ses som stooooor mave fyldt med is :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fandt lige den her:

Mit link

men venter med at købe (klog af skade)

Den ser ud til at være "rigtig"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men sørme om ikke jeg fandt en pænere og billigere

Mit link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER