KRMB09

Scanning

7 indlæg i dette emne

Nu er det jo første gang for mig..

Jeg vil være 8+1, når jeg kommer til den tidlige scanning.. 

Jeg vil bare gerne ha´ bekræftet at baby sidder, hvor den skal og gerne se et lille hjerte slå..

 

Men hvad jeg jeg eller forvente at se? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var 7+6 til første scanning med min søn og der så vi hjerteblink - og så slog de computeren over på 3D og så kunne vi se det lille bitte foster, som godt nok ikke helt lignede en baby endnu, men man kunne se anlæg til små arme og ben <3

 

Jeg kan huske at jeg skulle scannes indvendigt fra fordi de ikke kunne se noget, da de scannede udenpå maven - det blev jeg ret forskrækket over, men alt var lige som det skulle være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh så er vi lige kommet hjem fra tidlig scanning.

Hold nu op!

Det er da bare den vildeste følelse, at se den lille bette peanut.. Det var helt ubeskrivelig, hvor lettet man bliver ved at se den blinke. :kuller

Smukt, så smukt! 

Den var dog ikke så stor. Så i stedet for 8+1 er jeg nu 7+3.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med godt overstået scanning. Det er bare så fantastisk at se det blinker og der faktisk er noget derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Tullen said:

Tillykke med godt overstået scanning. Det er bare så fantastisk at se det blinker og der faktisk er noget derinde...

 

Mange tak! 

Så må vi se om vi kan vente, til nakkefoldsscanningen. Før vi ser den bette igen.

Jeg er så høj af lykke lige nu, at jeg har lyst til at tage afsted igen i morgen... :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 22. november 2017 at 6:49 PM, KRMB09 said:

Uhh så er vi lige kommet hjem fra tidlig scanning.

Hold nu op!

Det er da bare den vildeste følelse, at se den lille bette peanut.. Det var helt ubeskrivelig, hvor lettet man bliver ved at se den blinke. :kuller

Smukt, så smukt! 

Den var dog ikke så stor. Så i stedet for 8+1 er jeg nu 7+3.

 

Stort tillykke <3 ja det er ret vildt når man ser der svømmer sådan en lille fis rundt derinde...

Vi var afsted torsdag og fik også set vores den lille og alt så fint ud med hjerteblink osv :) jeg forstår det slet ikke endnu, det er så overvældende :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Mimi85 said:

Stort tillykke <3 ja det er ret vildt når man ser der svømmer sådan en lille fis rundt derinde...

Vi var afsted torsdag og fik også set vores den lille og alt så fint ud med hjerteblink osv :) jeg forstår det slet ikke endnu, det er så overvældende :kuller

 

Mange tak! 

Og også stort tillykke til dig! Ja det er meget overvældende! 

Men nu jeg havde åbenbart for fyldt blære, til at jeg kunne slappe rigtig af. Og hun tog den kun gennem maven så det blev presset lidt til.. av.. 

MEN ser nu stadig meget glædeligt frem til næste gang. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER