JMW

Gravid symptomer - negative tests

3 indlæg i dette emne

Hej jeg er ny herinde 

 

Blev simpelthen nødt til at oprette mig for at få en eller anden form for svar på lige præcis MIN situation. 

 

Jeg er på P-piller. Jeg har min P-pille pause og idag er dagen min mens er sat til at komme (4. P-pille pause dag). 

 

Torsdag d. 11. Maj glemte jeg en P-pille. 

 

Men i ca 2 uger nu (altså en uge før glemt pille) og til nu har jeg haft symptomerne: ekstrem træthed ( jeg ligner en der er kronisk træt i øjnene), øget tissetrang (og det er kun bitte små toiletbesøg, men KONSTANT), hovedpine sådan lidt on/off, øget temperatur... har det så varmt og så fryser jeg og så har jegdet ekstremt varmt igen... så er jeg øm i lænden, lidt stik som mens smerter (selvom de altid kommer efter min mens er kommet), og så er jeg oppustet og underligt pylret. 

 

Kan jeg være gravid selvom jeg har taget 2 tests som var negative? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det lyder usandsynligt at du skulle være gravid, særligt hvis du over tid laver negative test, men skal jo aldrig sige aldrig. Jeg ville give det et par dage, og hvis mens stadig var udeblevet, tage en ny test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. 

Det kunne være du skulle prøve en anden test, som måler graviditet, så tidligt som 6-15 dage efter befrugtning. Det er virkeligt tidligt, så hvis du er i tvivl så prøv dem. Jeg brugte dem selv, da jeg gerne ville teste om jeg var gravid tidligt. Jeg købte mine her da de var billigst: https://www.med24.dk/medicin-og-medicare/hjemmetest/graviditetstest/accutest-graviditetstest-stav-5-tests 

 

Hilsen Birk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER