Guest

Gaver til 3 årig med legeværdi!

6 indlæg i dette emne

Tiden flyver afsted, min ældste bliver 3 år om lidt - jeg er begyndt at tænke lidt over hvad hun skal ønske sog i fødselsdagsgave! Hun er beriget med legetøj så det er jo ikke fordi hun mangler noget må jeg "desværre" erkende.. 

 

Duplo har hun to kasser af, og der skal også være plads til lillesøster kan ønske sig lidt, hun har maling, farveblyanter, store perler mm. Dukkeseng, dukkevogn osv.vi har 4 bobles, og hun har ikeakøkken med div tilbehør.. 

 

Jeg overvejer lidt udendørs ting, men har kun - sandkasseting og en tumletop på.

hun har rutchebane, gynge, sandkasse og trampolin - noget købt for pengene i dpsrrgrisen resten fik hun i fødselsdagsgave sidste år.

 

hun har både alm cykel og løbecykel.

 

Bring it on, hvad kan hun ønske sig! Det er vigtig at det er af stor legeværdi... 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt forslag- disse ting er ihverfald noget som min datter kan bruge lang til på at lege med. 

 

- cykelstol til dukken, så den kan komme med på tur 

- legetelt

- sæbebobler- gerne så der kan laves store eller mange på en gang 

- gade kridt

- malebog med hendes farvoritfigurer

- udklædningstøj- husk endelig sko og smykker 

- hvis hun snart skal i børnehave- så madkasse/drikkedunk/taske til tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er lige fyldt tre år. Hun fik en cykel, et stort kidkraft dukkehus (my dream mansion), Barbie dukker, fjernstyret Barbie bil, en guitar, bøger og penge. Måske det kan være til hjælp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med årskort til zoo hvis i bor i nærheden det synes jeg giver stor glæde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor ikke lige i nærheden af zoo :) 

men tak! 

 

Cykelstol til bamsen var en god idé, samt udklædnings sko og smyller! 

Og rigtig god idé med taske, madkasse og drikkedunk til børnehaven! 

 

Tak for jeres inputs :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aktivitetslegetøj er altid et hit. Andre ideer kunne være stableklodser og udklædningstøj. De fleste piger i den alder er også helt vild med stort set alt med Elsa fra Frozen.

 

Hvis hun kan lide enhjørninger kan du finde mange af gode ideer på denne side om enhjørninger:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER