Stoltfarmand

Grupper på vestsjælland

1 indlæg i dette emne

Det er måske lidt atypisk at se fædre oprette indlæg herinde, men her er en meget spændt og stolt far :)

Jeg søger nogen der.kender til eller har viden om der er grupper ligesom mødregrupper, men hvor begge forældre må deltage på vestsjælland.

Jeg skal være far til.en lille pige her til maj og det er første gang for.mig, så jeg har stor interesse i at deltage i grupper og møde andre nybagte forældre og gerne en gruppe hvor der også er en lige så piv stolt far som mig.

Jeg tror at det er sundt for fædre at høre andres erfaringer og jeg ser det samtidig som en mulighed for at se andres skønne børn og en mulighed for at vise min nye pige frem.

Min kone har ikke.mange veninder tilbage, hun blev mor for 5½ år siden og der faldt de stille og.roligt fra. Jeg har lidt meget af angst og har gået sygemeldt i en årerække og har ingen venner tilbage efter mit sygdomsforløb. Dog er jeg rask idag og tænker det også som en mulighed for at møde.nogle søde mennesker og måske skabe nogle nye relationer med andre der også har familie livet i fokus. Så håber nogle kan hjælpe mig med at finde en god gruppe eller evt nogle der er interesseret i at bakke op om en sådan gruppe og vi kan prøve at lave sådan en sammen. Undskyld mit lange indlæg men jeg er meget ivrig for at finde en gruppe eller lave en for folk med omtrent samme termin som os :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER