Hope2bcomeamommy

OUH afd

2 indlæg i dette emne

Jeg har fået en henvisning til OUH afdeling pga at jeg har pco, i hvilken grad aner jeg ikke da jeg ikke er blevet oplyst om det :) har indtil videre kun fået P-piller, har prøvet at stoppe men desværre uden held med at blive gravid. Så kunne godt tænke mig at vide sådan nogenlunde hvor hurtige de er til at skifte medicin, med henblik på graviditet hvis nogen af jer skulle vide det? :) på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til :)

Er det fertilitetsafdelingen, du har fået en henvisning til? I så fald, tror jeg egentligt ret hurtigt, at de vil intervenere en del mere end bare at sætte dig på p-piller. P-piller kan hos nogle PCO piger medvirke til sætte gang i cyklus, og så kan man blive gravid, men det er langt fra tilfældet for alle. Det kan være, at du også skal have metformin. Og det kan især være, at de vil behandle dig med inseminationsbehandling (IUI), hvis I ønsker, at der skal ske noget mere. Hvordan har p-pillerne virket for dig indtil videre? Er der kommet gang i din cyklus? Og er din kæreste/mand blevet udredt?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER