Guest

Stikpille hjælp

9 indlæg i dette emne

Aksel på 3 år og 15 kilo er rigtig skidt. Jeg har nogle panodil stikpiller, vi fik ved vagtlægen til Herman. Tænker jeg gerne vil give aksel en. Må jeg det? Der står 125 mg på. Jeg har aldrig brugt stikpiller på mine børn før, så heg har nul erfaring med det her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep det må du gerne... og når du har fået dem til mindstemanden ville jeg slet ikke have skrupler ved det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak! Vi bruger normalt altid det flydende, som han ikke vil have, så jeg er helt på udebane. 

 

Så prøver jeg at give ham en. Forhåbenligt kan det give ham lidt ro.

 

tak igen for de hurtige svar 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dem, man giver til mindre end ham i Italien. Saa det kan du roligt give ham. Jeg havde dem til Noah, da han var mindre, nu vil han ikke have noget i sin lille numse mere, saa vi bruger det flydende, hvis det er strengt noedvendigt. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har fået en. Blev noget så ked :( Men jeg tror det virker. Hans søvn virker mere rolig nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, lollerberg said:

Han har fået en. Blev noget så ked :( Men jeg tror det virker. Hans søvn virker mere rolig nu

 

Det kan man jo godt forstaa... :( Men dejligt med rolig soevn. Jeg haaber, det gaar bedre med ham. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Camillat said:

 

Det kan man jo godt forstaa... :( Men dejligt med rolig soevn. Jeg haaber, det gaar bedre med ham. 

Vi fik en god nattesøvn, så pillem hjalp helt sikkert. Han er skidt igen idag, så er igen blevet puttet med en pille. Min søde lille stakkels bandit :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER