Guest

Smalltalk

42 indlæg i dette emne

22 minutes ago, Hulubulu said:

Øv, suk og snøft! Jeg har det sidste døgn haft meget ondt i underlivet - og tidligt i morges var det så slemt, at jeg ringede til vagtlægen. De ville gerne se mig, og jeg kom da også til med det samme.

Urinprøven viste intet, men jeg er meget øm omkring højre æggestok især, så her kl. 12 skal jeg ind og scannes for at udelukke en graviditet udenfor livmoderen. Altså, jeg bliver jo bange, når jeg får sådan en melding. Lægen mente godt nok ikke, at det var det, men vil bare gerne udelukke det...

Det føles som en brændende smerte - nogen der har prøvet det (ikke at jeg håber det for jer, for det gør herre nas)? 

Det skal lige siges, at jeg - heldigvis - ikke har blødt overhovedet. 

 

:kram

 

Da jeg ventede min dreng var jeg også ved vagtlægen med den sygeste ondeste smerte. De tjekkede vidt og bredt og endte med at "gætte" på at det var et galdestensanfald. Drengen (som jo dengang bare var en lille spunk) fejlede ikke det fjerneste og sidder pt i stuen og kører med Flexi Tracks ;)

 

De tjekker jo for en sikkerheds skyld, og fordi det KAN være noget skidt, men det KAN også være noget harmløst! Jeg krydser fingre for dig :goodluck:kram 

 

Edit: Jeg husker altså ikke lige hvor smerten sad, godt nok. Men når lægen ikke tror, det er gul og når du ikke bløder, det tænker jeg er "gode odds" der er værd at holde fast i. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
4 hours ago, Barbamama said:

 

:kram

 

Da jeg ventede min dreng var jeg også ved vagtlægen med den sygeste ondeste smerte. De tjekkede vidt og bredt og endte med at "gætte" på at det var et galdestensanfald. Drengen (som jo dengang bare var en lille spunk) fejlede ikke det fjerneste og sidder pt i stuen og kører med Flexi Tracks ;)

 

De tjekker jo for en sikkerheds skyld, og fordi det KAN være noget skidt, men det KAN også være noget harmløst! Jeg krydser fingre for dig :goodluck:kram 

 

Edit: Jeg husker altså ikke lige hvor smerten sad, godt nok. Men når lægen ikke tror, det er gul og når du ikke bløder, det tænker jeg er "gode odds" der er værd at holde fast i. :kram2

Tak for kram og tanker! 

 

De må have hjulpet, for alt var som det skulle være - jeg er lettet.

 

Dog er jeg en uge mindre henne end jeg troede sådan ca. - men det er jo så usikkert endnu. Der var den fineste lille blommesæk og man kunne lige skimte hjertet slå :loveshower

Smerterne var højst sandsynligt pga en smule væske, jeg havde i bughulen og som irriterede meget, fordi jeg havde ligget meget ned, fordi jeg har været syg.

Væsken skulle forsvinde af sig selv. Der kommer af og til væske i forbindelse med ÆL, og det kunne godt gøre nas.

Urinprøven blev sendt til dyrkning, da der var lidt tegn på blærebetændelse, men det kunne også være ingenting. 

 

Jeg er i hvert fald glad - alt er ok!!

 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

31 minutes ago, Hulubulu said:

Tak for kram og tanker! 

 

De må have hjulpet, for alt var som det skulle være - jeg er lettet.

 

Dog er jeg en uge mindre henne end jeg troede sådan ca. - men det er jo så usikkert endnu. Der var den fineste lille blommesæk og man kunne lige skimte hjertet slå :loveshower

Smerterne var højst sandsynligt pga en smule væske, jeg havde i bughulen og som irriterede meget, fordi jeg havde ligget meget ned, fordi jeg har været syg.

Væsken skulle forsvinde af sig selv. Der kommer af og til væske i forbindelse med ÆL, og det kunne godt gøre nas.

Urinprøven blev sendt til dyrkning, da der var lidt tegn på blærebetændelse, men det kunne også være ingenting. 

 

Jeg er i hvert fald glad - alt er ok!!

 

 

Dejligt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Nu med vandrejournal og en 100% opbakkende læge ift. at jeg er sygemeldt! Det giver lidt ro :) 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Hej smukke kvinder:biglove

Jeg vil gerne være med til at lege, med en september baby, d.18. 

Det er stadigvæk tidligt, men vi skal til tidlig scanning d.9/2 og have lavet vandrejournal d.23/2 - og tiden går langsomt!:whistling

Har den sidste uge haft utrolig meget kvalme, så det er en hård tid på studie som også trækker en del fravær:chin:

 

 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Hvordan går det med jeres kvalme? 7-9-13, så lader det til, at min er på retur :yay

 

Jeg er så også sygemeldt lige pt, da jeg har fået en minioperation i hånden - så det betyder masser af sofatid. Måske det hjælper på det hele?! 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

1 minute ago, Hulubulu said:

Hvordan går det med jeres kvalme? 7-9-13, så lader det til, at min er på retur :yay

 

Jeg er så også sygemeldt lige pt, da jeg har fået en minioperation i hånden - så det betyder masser af sofatid. Måske det hjælper på det hele?! 

Min er stadig ret dominerende, men svingende. Der er nogle få dage hvor det kun er er par timer jeg er dårlig. Så er der de andre dage, hvor jeg bare ikke kan tænke på andet end ikke at kaste op :rolleyes

 

Jeg er også stadig sygemeldt fra arbejde, indtil videre tre uger endnu. 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Min styre størstedelen af min dag:blink

Det skulle heldigvis være sundt:)

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Jamen altså - det skulle jeg da lige jinxe!

Kvalme er tilbage for fuld kraft + at jeg kastede op flere gange i nat - æv!

 

Topic change - hvor mange har I fortalt at I venter jer? Og hvordan planlægger I at offentliggøre det - og hvornår? 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

2 minutes ago, Hulubulu said:

Jamen altså - det skulle jeg da lige jinxe!

Kvalme er tilbage for fuld kraft + at jeg kastede op flere gange i nat - æv!

 

Topic change - hvor mange har I fortalt at I venter jer? Og hvordan planlægger I at offentliggøre det - og hvornår? 

Der er vist relativt mange der ved det efterhånden :chin: 

 

Vi har fortalt det lidt drypvis til venner, når vi har set folk, fordi vi gerne vil fortælle det personligt og vi måske ikke ses så tit. Så er der en del af mine kollegaer der ved det, fordi de har været bekymrede for mit fravær og troet jeg var gået ned med stress. Og så ved vores familier det, i hvert fald den nærmeste familie. 

 

Jeg ved ikke om der kommer en decideret offentliggørelse denne gang, men i hvert fald bliver det først når vi ved hvad det bliver :) 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Min styre størstedelen af min dag:blink

Det skulle heldigvis være sundt:)

 

Vi har desværre lige 5 uger tilbage inden 12 ugers scanningen, men forhåbentlig bliver baby hvor den skal være også planlægger vi at invitere resten af familien op til kaffe og kage, hvor vi bestiller en kagemand med terminsdato på også må de selv gætte det.

 

Vores forældre ved det godt, de fik en pakke med en lille baby sok:biglove

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Vi skal da have gang i vores gruppe igen! 

Jeg har været fraværende af personlige årsager - som jeg uddyber, når jeg ikke længere vil være anonym. 

Jeg har i mellemtiden fået vandrejournal og skal til NF-scanning på mandag. 

I dag har vi fri og når kvalmen har lagt sig (den var desværre ikke væk), så skal vi ud og hoppe. Der er sådan noget hurlumhej i Aalborg, hvor to sportshaller bliver fyldt med hoppeborge. Det er sikkert et hit for ungerne. 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Hej dejlige piger, hvordan har i og jeres maver det? :biglove

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Hej!

Jeg havde egentlig først udregnet min termin til at være 1 oktober 2017, men til NF skanning sagde hende der skannede mig at min termin var 30 sept - så tænkte at jeg ville joine herinde, hvis i har plads til en mere :) I virker til at være en god gruppe.

Jeg er på nuværende tidspunkt i uge 16+1 og skal til næste skanning d. 16 maj, :)  hvor jeg vist nok er omkring uge 20. Glæder mig rigtig meget til at høre barnets køn osv. Er der andre som også har tænkt sig at få barnets køn at vide før fødsel?

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

On 17/4/2017 at 1:04 PM, L_C said:

Hej!

Jeg havde egentlig først udregnet min termin til at være 1 oktober 2017, men til NF skanning sagde hende der skannede mig at min termin var 30 sept - så tænkte at jeg ville joine herinde, hvis i har plads til en mere :) I virker til at være en god gruppe.

Jeg er på nuværende tidspunkt i uge 16+1 og skal til næste skanning d. 16 maj, :)  hvor jeg vist nok er omkring uge 20. Glæder mig rigtig meget til at høre barnets køn osv. Er der andre som også har tænkt sig at få barnets køn at vide før fødsel?

Selvfølgelig er der plads :D jo flere jo hyggeligere.

 

Jeg skal hører barnets køn imorgen der er jeg 21+3. Glæder mig enormt. Det er mit 3 barn og er så spændt på hvad der gemmer sig derinde. Det er efterhåneden sjældent at jeg hører folk ikke vil vide kønnet.

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Hvordan går det med jer andre - hvis der stadig er nogen her i vores lille forum? Kan I mærke jeres baby?

Jeg kan fint mærke aktivitet - 20. ugers scanningen gik så godt, men baby lå med helt samlede ben, så vi ved stadig ikke, om det bliver en dreng eller pige...

Ellers så glæder jeg mig til snarlig barsel - jeg skal nemlig afholde al ferien inden jeg smutter - så det er allerede midt juli jeg går af og i næste uge skal vi et smut til Kreta. det bliver dejligt!

Kram til jer andre!

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

On 19/5/2017 at 11:36 AM, Hulubulu said:

Hvordan går det med jer andre - hvis der stadig er nogen her i vores lille forum? Kan I mærke jeres baby?

Jeg kan fint mærke aktivitet - 20. ugers scanningen gik så godt, men baby lå med helt samlede ben, så vi ved stadig ikke, om det bliver en dreng eller pige...

Ellers så glæder jeg mig til snarlig barsel - jeg skal nemlig afholde al ferien inden jeg smutter - så det er allerede midt juli jeg går af og i næste uge skal vi et smut til Kreta. det bliver dejligt!

Kram til jer andre!

Måtte lige ind og lure. Håber det går godt med din graviditet. Kram fra A fra krea ;)

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER