JosephinePN

Cirkels 1 års fødsesldagsfest

14 indlæg i dette emne

Min lille bitte baby bliver 1 år d. 30. januar, da det er en mandag holder vi stooor 1 års fødselsdag lørdag d. 28. januar. Vi har en lille lejlighed med al for lidt plads til gæster, så vi har lejet selskabslokalet hjemme ved mine mor og hendes mand. Da vi alligevel har lejet lokale, har vi besluttet at udvide gæstelisten, så der foruden familien, Cirkels gudfar + familie og mine veninde + mand og barn, også bliver inviteret lidt ekstra vennepar + deres børn.

 

Jeg har lavet invitation hos Vistaprint i dag, så den skal bare lige bestilles.

 

Indbydelse til Cirkels 1 års fødselsdag.PNG

 

Jeg regner med at vi enten skal have mexicansk eller pitabrød til frokost og så skal vi have chokoladekage om eftermiddagen.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en fin invitation :biglove 

 

Og mexicansk og chokoladekage lyder mega godt :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! Hvor er det nogle fine billeder I har fået taget af hende :biglove og super sød invitation :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

48 minutes ago, Barbamama said:

Sikke en fin invitation :biglove 

 

Og mexicansk og chokoladekage lyder mega godt :mam

Tusinde tak :kiss

 

Jeg tænker også mexicansk er nemt at lave til mange mennesker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, roselein said:

Årh! Hvor er det nogle fine billeder I har fået taget af hende :biglove og super sød invitation :) 

Jaaah, Kasparr er ikke hel dum med og bag et kamera :D Vi skulle egentligt bruge dem til julegave, men jeg havde glemt, at vi har booket fotograf, som både tager familiebilleder og enkelt billeder af Cirkel. Så nu kan vi jo passende bruge dem til fødselsdagsinvitationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, JosephinePN said:

Jaaah, Kasparr er ikke hel dum med og bag et kamera :D Vi skulle egentligt bruge dem til julegave, men jeg havde glemt, at vi har booket fotograf, som både tager familiebilleder og enkelt billeder af Cirkel. Så nu kan vi jo passende bruge dem til fødselsdagsinvitationer.

 

Hehe, man kan heldigvis aldrig få for mange billeder ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin en invitation ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej virkelig flot invitation i har lavet der. :wub

 

Når du skriver mexicansk hvad er det så helt præcist i vil servere ? :-)

 

Pitabrød lyder ellers også dejlig nemt og lækkert sys jeg....den ide tror jeg lige jeg hapser til vi skal fejre Niklas ;)

 

Og kage er altid mega lækkert ! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mexicansk er hos os madpandekager, tacochips, oksekød, friske grøntsager, revet ost og guacamole :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 6/12/2016 at 8:11 PM, JosephinePN said:

Mexicansk er hos os madpandekager, tacochips, oksekød, friske grøntsager, revet ost og guacamole :D

Det lyder altså osse hammer lækkert :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skal være mexicansk skal du næsten låne min slowcooker, det bliver max lækkert og så passer det sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 12/19/2016 at 4:10 PM, Camilla_krøier said:

Hvis det skal være mexicansk skal du næsten låne min slowcooker, det bliver max lækkert og så passer det sig selv

Det bliver mexicansk. Hvad gør slowcookeren?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 23/12/2016 at 0:03 AM, JosephinePN said:

Det bliver mexicansk. Hvad gør slowcookeren?

Det bliver langtidstilberedt så det bliver super mørt og saftigt.... og det passer sig selv så du ikke skal stå og røre osv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 4/12/2016 at 5:47 PM, JosephinePN said:

Min lille bitte baby bliver 1 år d. 30. januar, da det er en mandag holder vi stooor 1 års fødselsdag lørdag d. 28. januar. Vi har en lille lejlighed med al for lidt plads til gæster, så vi har lejet selskabslokalet hjemme ved mine mor og hendes mand. Da vi alligevel har lejet lokale, har vi besluttet at udvide gæstelisten, så der foruden familien, Cirkels gudfar + familie og mine veninde + mand og barn, også bliver inviteret lidt ekstra vennepar + deres børn.

 

Jeg har lavet invitation hos Vistaprint i dag, så den skal bare lige bestilles.

 

Indbydelse til Cirkels 1 års fødselsdag.PNG

 

Jeg regner med at vi enten skal have mexicansk eller pitabrød til frokost og så skal vi have chokoladekage om eftermiddagen.

 

 

Ej hvor sjovt. Kiggede lige tilbage i din tråd og kan se at vi har valgt den samme invitation. Gad vide om det har været min underbevisthed der har gjort jeg havde denne med i mine overvejelser :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER