Anna F. Nielsen 1974

Har I prøvet Inofolic til fertilitet og pco'ere

2 indlæg i dette emne

Hej alle,

 

Jeg ville bare lige høre jer. For jeg har været i forløb i 2 år med fertilitetsbehandlinger og har for nylig stoppet simpelthen for at give min krop lidt ro og hvile. Jeg har så i løbet af de sidste tre måneder taget produktet INOFOLIC og har oplevet den vildeste effekt. Så vil gerne i kontakt med andre, der har taget det produkt for at høre om deres erfaringer. Jeg ved fra min gynækolog, at alle gynækologer er meget stemt over for at bruge det - det har meget de samme effekter som methformin men er også et naturligt vitaminprodukt med folsyre og myo-inosiltol. Man kan læse om produktets virkninger her: http://www.inofolic.dk/

Man kan i øvrigt også købe produktet på den hjemmeside og ellers kan det bestilles på apoteket. Men jeg synes det er her helt vildt at jeg indenfor de sidste tre måneder hvor jeg har taget produktet: to gange har kunne konstatere ægløsning og det er seriøst første gang i mit liv ever. Så ville høre om der var nogen af jer der havde prøvet det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HAha. Sorry - det kan jeg godt se - men jeg er en begejstret type af natur og jeg kan ikke beskrive hvor hårde de sidste to-tre år af mit liv har været - mens tiden løber langsomt ud for at kunne blive gravid igen. Jeg er 42. Så det pludselig at ens gynækolog siger: dine æggestokke er ikke mere PCOs-agitige - er SÅ stort for mig. Jeg skal også sige at jeg har taget produktet og gået til akupunktør samtidig. 

OK det er mærkeligt det med apotekerne. Jeg fik det af vide af min gynækolog, men syntes  bare det var nemmere at bestille det på hjemmesiden. 

Anyway. Har været til gynækolog i dag. Mit æg er 23 mm. Jeg har ikke haft ægløsning endnu. Han overvejede om vi skulle prøve en ægløsning sprøjte - men vi blev enige om at lade det være. 

Det eneste jeg så er presset over, er at min mand reelt er presset over det her "sex på kommando" og jeg kan mærke det på ham og har det skidt med det "pres" .... MEN PLEASE KRYDS FINGRE. Hvisjeg nogensinde bliver gravid igen vil jeg stå på toppen af et bjerg og juble over alt det, der hjalp mig dertil. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER