Cahaa

Erfaringer med Copenhagen fertility center

13 indlæg i dette emne

 

Hej,

Jeg skal i gang med behandling ved Copenhagen fertility center.

Er der nogle af jer der har erfaring med dem? 

Jeg er almindeligvægtig med PCO og er desværre oplevet ikke at blive taget så seriøs, og ofte fået af vide at det nok skulle komme (graviditet)  på trods af ingen cyklus overhovedet.

Så jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer med stedet, skal jeg være nervøs for at få de samme meldinger eller har i nogle andre historier?

Kærlig hilsen Caha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

 

Jeg har fået min datter med hjælp fra dem. Det blev et kort forløb med en enkelt insemination, hvorefter jeg blev gravid, og jeg har ikke PCO, men kvaliteten af svømmerne var ikke så god, så vi havde ikke samme problematik. Tonen kan godt været lidt speciel. Da jeg skulle til scanning, da jeg var 7+4, gik lægen fx målrettet hen til min mor, jeg havde taget med, og sagde højlydt "er det dig, der gerne vil være gravid", eller noget i den retning. Man skal nok være indstillet på, at der kan komme den type indfald/kommentarer. Jeg har jo kun haft et kort forløb der, men jeg synes absolut, man bliver taget seriøst og får en professionel behandling der. De er opsatte på at få hjulpet, så man kan blive gravid og tøver ikke med at sætte et forløb i gang. Jeg var selv nervøs for, om jeg ville blive bedt om at tabe mig først, men det blev ikke et issue, og vi var hurtigt i gang med vores forløb, der gav bonus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været i behandling der, men har hørt end del historier om deres lidt pudsige humor og tonefald, som Snublefod refererer til. Og derudover kan det for nogen føles lidt som samlebåndsarbejde - hurtigt ind og ud, ikke så meget tid til samtale og lange forklaringer. Så det skal du nok være forberedt på.

 

Når det så er sagt, så er det mit indtryk, at de er de førende eksperten indenfor PCO. Så med jeres profil, tror jeg, at det er det helt rigtige sted :) Og så skulle de være ret gode til at lave dejlige babyer  :) Har i hvert fald hørt mange succeshistorier derfra. Jeg er sikker på, at I nok skal blive taget seriøst. Rigtigt meget held og lykke :bd:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det lykkedes dig så hurtigt derinde :) 

 

Jeg kan sagtens tage at de har en lidt skæv indgangsvinkel til deres patienter, og at det hele går lidt stærkt.

Jeg har bare været nervøs for om de vil anerkende mit problem, men de lyder meget professionelle.

Og det er egentlig også bare det jeg gerne vil have :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået hjælp til 3 børn derinde..og har været super glad for at gå derinde..de har passet perfekt til mig, fordi jeg ikke har haft lyst/behov for at smalltalke hver gang jeg har været derinde.. Jeg vil faktisk gerne bare hurtigt ind og hurtigt ud igen..

ydermere gør den hurtige " ekspedition" jo også at de altid kan finde en tid til en..og den fleksibilitet sætter jeg stor pris på..alt i alt har det bare fungeret perfekt til de behov vi havde omkring det at være i fertilitets-behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men fejl og mangler forekommer i journal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede de ikke havde styr på noget som helst og fik forsøg på forsøg aflyst fordi de ikke havde tid til at sætte sig ind i tingene og det føles meget som samlearbejde.

 

Mange aflyste forsøg og til sidst en regning på 18000 som vi ikke var blevet orienteret om fordi de valgte at gennemføre æu trods der kun var 1 follikel som ikke indeholdt et æg.

Fik præsenteret regningen med tårerne trillende ned af mine kinder 10 min efter et forsøg var aflyst og vi var ikke blevet rådgivet korrekt og de lavede så mange fejl så det endte med vi fik en kreditnota og fandt en anden klinik.

 

Jeg kan ikke anbefale dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

2 hours ago, snublefod said:

Pyha, Helle 81 :(

Ja det er ikke en varm anbefaling herfra. 

 

Det var så uprofessionelt og maskinarbejde så bestemt ikke noget for os.

 

Vi endte med at skifte til Odense-IVFog sikke en forskel. Der var langt men kæft de var omsorgsfulde og professionelle 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Helle 81 said:

Ja det er ikke en varm anbefaling herfra. 

 

Det var så uprofessionelt og maskinarbejde så bestemt ikke noget for os.

 

Vi endte med at skifte til Odense-IVFog sikke en forskel. Der var langt men kæft de var omsorgsfulde og professionelle 


Godt I fik vendt en negativ oplevelse til noget positivt :kram  Tror der er nogle, der er uheldige alle steder, men jeg kan godt genkende, at de er hurtige (jeg oplevede dog ikke mangel på omsorg og professionalisme, da jeg var der). Håber i øvrigt det går godt med øko-spiren :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, snublefod said:


Godt I fik vendt en negativ oplevelse til noget positivt :kram  Tror der er nogle, der er uheldige alle steder, men jeg kan godt genkende, at de er hurtige (jeg oplevede dog ikke mangel på omsorg og professionalisme, da jeg var der). Håber i øvrigt det går godt med øko-spiren :) 

 Jo tak det går godt med spiren bortset fra en omgang mavevirus som har lagt mig ned denne weekend.  Men baby skulle efter sigende have det super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Helle 81 said:

 Jo tak det går godt med spiren bortset fra en omgang mavevirus som har lagt mig ned denne weekend.  Men baby skulle efter sigende have det super

 

Åh, jeg har selv været ramt i over en uge af dum mave. Startede med, at jeg var 1,5 minut fra at kaste op udover tilskuerrækkerne i teatret! :( Nå, men godt spiren har det fint, i det mindste :kram Og undskyld, trådstarter, at jeg spammer i din tråd :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også gået hos dem i to år. De er de førende indenfor PCO og jeg kan godt tage Svend's humor - men det er IKKE alle der synes det er sjovt, at der sådan lidt haha og hurtigt etc. - hvilket jeg også skulle vænne mig til - men når det er sagt er det hurtige også begrundet i, at de er en af de billigste klinikker ... og  de har arbejdet med det her område i 18 år eller lignende og Svend LIndenberg er typen der IKKE giver op - men bliver ved med at finde nye løsninger og metoder. Nå. Men jeg har virkelig fået mange irriterende behandlinger derinde og har skældt dem ud og blevet overstimuleret. Og jeg er stadig ikke gravid. Men efter sidste overstimulering vendte jeg skuden og gjorde noget HELT andet. Jeg valgte simpelthen at begynde at gå til restorativ yoga, får hos akupunktøren mao på Frederiksberg (http://mao.dk/) og begyndte at spise produktet: Inofolic (www.inofolic.dk) som svarer lidt til metformin men som er uden bivirkninger (både min egen gynækolog og akupunktøren anbefalede det) OG HOLD NU FAST: jeg var hos gynækologen i dag og jeg har IKKE cyster mere på min æggestokke. Og seriøst jeg har kunne konstatere ægløsning to gange efter jeg begyndte at spise inofolic! Det har virket hurtigt på mig sammen med aukupunkturen. OG der synes jeg ikke Svend og Copenhagen Fertility er helt fremme på beatet - for de har bare kørt på med behandlinger på mig og mangler lidt udsynet. Jeg var MEGET i mod at holde en pause fra fertilitetsbehadlingerne, for uret tikker men hold nu op, det er det bedste jeg har gjort i mit liv. Det skal lige siges at jeg også overholder nogenlunde kost....... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER