Sbbergquist

Solstråle historier modtages med kyshånd!

1 indlæg i dette emne

Ved næste mens starter min rejse for alvor! 

Derfor søger jeg lige nu en masse lækre solstråle historier fra jer i behandling/ som har været i behandling. 

Jeg er så spændt og håber så inderligt at det lykkes i første eller andet forsøg! puh det synes jeg da godt nok jeg har fortjent! 

 

Med så meget nedtur i 2016 håber jeg på en positiv slutning eller en positiv start ind i det nye år! 

2016 har budt mig en masse sorg. mistede d. 8/1- 2016 min veninde (selv valgte søster) igennem 16 år. I en solo ulykke.. Hun boede hos os on and off i 5 år. Så hele min familie var tæt knyttet til hende.
Det var så hård og savner hende stadig! hun skulle bisættes samme dag som jeg fik hue på, kæmpede mig igennem min sidste eksamen med et flot syv tal. 

Også videre til hendes bisættelse. 
senere på året måtte C og jeg give afkald på vores lejlighed og flytte hjem til mine forældre.. øv. men uden job er der ingen penge så.. ( C har fundet job jubiiii!) 
for to måneder siden mister min fars gode ven livet i en motorcykel ulykke. (min søsters gudfar) så min familie har haft det ret svært i år..
Men vi er seje og ser frem ad! 

Året har selvfølgelig også budt på en masse positive ting! 
Jeg har genfundet kontakten til en af mine barndomsveninder. og nyder at have kontakt til hende. 
Jeg har også haft en helt igennem fantastisk ferie med min familie og C. 
og fornylig en virkelig vidunderlig ferie med svigerfamilien. ( min første tur i lalandia akavet)

 

glæder mig sådan til julen og alt den byder os på. 

mit største juleønske (ønske generelt) er et lille baby mirakel. 
Så kære BK'er jeg vil vældig gerne hører jeres oplevelser i behandling.:wub

Jeg håber i har haft en fantastisk weekend! 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER