Barbamama

Vinterjakke til 4-5 årig dreng?

10 indlæg i dette emne

Hvad har I købt? Eller har I et godt bud?

 

Sidste år havde V en spiderman jakke fra h&m og den var fantastisk og vi elskede den, men den er jo for lille nu... Og alle vinterjakker virker bare så kedelige. :rolleyes

 

Men jeg tænker snart ikke, hans softshell eller termojakke rækker længere så noget skal han jo have :unsure

 

Den må meget gerne være med sejt print og ikke sådan aaaalt for dyr :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altsaa, Noahs har  en Didriksons i roed. Den er ret sej i farven og saa har den lommer og reflekser. Bare en tanke. Saadan en farvet sag er ikke kedelig i mine oejne - eller jo, maaske paa billedet, uden barn og hue... 

 

Jeg koebte den paa noget udsalg sidste aar og han naaede ogsaa at bruge den. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er som sådan heller ikke imod en ensfarvet, jeg kan bare slet ikke "se" om en (ensfarvet) jakke er pæn på et billede, og jeg vil heeeelst købe på nettet, jeg synes virkelig ikke tid og overskud er til at rende i butikker, hvis det kan undgås :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det forstaar jeg skam godt! Jeg koeber jo alt paa nettet her fra min lille bjerglandsbymatrikel ;) 

 

Men det var derfor jeg skrev, at den Didriksons er tilpas sej i den roede farve med D'et, lommerne og reflekserne. Ikke saadan, plain i det, eller hvordan man udtrykker det bedst. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også Didricson - og elsker det. Især den lille detalje at den an forlænges i ærmerne og dermed nu kan bruges endnu en sæson :glad

 

CE har den i en fed karrygul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William bruger på andet år sin stripede Freds World jakke - den er virkelig lækker :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en ens farvet mørkeblå mikk-line på tilbud. Men er også mest til det ikke er for spraglet. Marius har godkendt den. Den virker virkelig lækker. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 27/10/2016 at 9:18 AM, Little Miss said:

Vi har også Didricson - og elsker det. Især den lille detalje at den an forlænges i ærmerne og dermed nu kan bruges endnu en sæson :glad

 

CE har den i en fed karrygul.

 

 

Det er garanteret samme model som vores. Den ser ret kedelig ud paa billedet, men in real life er den virkelig drenget, laekker og smart, synes jeg!  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode bud. :tak Jeg fandt en grøn didrikssons som så mega lækker ud, men også lidt pebret, men så faldt jeg så lige over en blå lego tech Ninjago vinterjakke på tilbud. HAPS! Pæn blå, rolig at se på, men med seje lego ninjaer. V glæder sig til at vise den frem i børnehaven :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER