januar2017

Graviditetsgener

243 indlæg i dette emne

14 minutes ago, januar2017 said:

Det er rigtigt. Det værste er faktisk hvis man først har mærket noget man tror der kunne være men så ikke er det. 

Ja det er så snyd! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe ja. Altså jeg ser jo ikke frem til selve fødslen. Men glæder mig til at møde hende og ikke mindst at se hvordan hun ser ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Hehe ja. Altså jeg ser jo ikke frem til selve fødslen. Men glæder mig til at møde hende og ikke mindst at se hvordan hun ser ud

Så snart du har født hende tror jeg du vil synes det faktisk var meget fedt. Det er en ret vild oplevelse. Jeg glæder mig også helt vildt til at se Ellie og se hvordan hun ser ud. Jeg håber hun har mørkt hår ligesom Amilia havde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaaaaaaaa

 

Min graviditet startede med at jeg kaste op de første 3 mdr og nu skal den osse slutte med det... ihhhh

 

har godt nok en masse sure opstød og til tider må det jeg har i maven op.. det er altså pænt irriterende !!! Og føj det er klamt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, BabyFebuar said:

Puhaaaaaaaa

 

Min graviditet startede med at jeg kaste op de første 3 mdr og nu skal den osse slutte med det... ihhhh

 

har godt nok en masse sure opstød og til tider må det jeg har i maven op.. det er altså pænt irriterende !!! Og føj det er klamt :(

 

Øv hvor irriterende - håber du kan holde det nede på et minimum :kram

 

Jeg har ellers ikke døjet med nogle særlige gener gennem hele graviditeten, men har nu haft blærebetændelse i over en uge - jeg kan simpelthen ikke komme over den :prik

Håber jeg kan få fat i lægen i dag og få 'go' til noget antibiotika - det gør konstant ondt, og i sær i nat har jeg haft rigtig ondt så jeg ikke har kunne sove ordentligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Micka said:

 

Øv hvor irriterende - håber du kan holde det nede på et minimum :kram

 

Jeg har ellers ikke døjet med nogle særlige gener gennem hele graviditeten, men har nu haft blærebetændelse i over en uge - jeg kan simpelthen ikke komme over den :prik

Håber jeg kan få fat i lægen i dag og få 'go' til noget antibiotika - det gør konstant ondt, og i sær i nat har jeg haft rigtig ondt så jeg ikke har kunne sove ordentligt.

 

Øv begge to både med opkast og blærebetændelse :( 

 

i forhold til blærebetændelse kan jeg anbefale Cantharon, hvis du kan skaffe det i frankring.

det må du tage sammen med antibiotika, det er ekstrem effektiv, og det eneste der hjælper her, antibiotika kan ikke rigtig slå det ned hos mig længere.

jeg har desværre lidt meget af blærebetændelse i mit liv.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Kia... said:

 

Øv begge to både med opkast og blærebetændelse :( 

 

i forhold til blærebetændelse kan jeg anbefale Cantharon, hvis du kan skaffe det i frankring.

det må du tage sammen med antibiotika, det er ekstrem effektiv, og det eneste der hjælper her, antibiotika kan ikke rigtig slå det ned hos mig længere.

jeg har desværre lidt meget af blærebetændelse i mit liv.

 

 

 

Tak Kia, jeg noterer det ned og ser om jeg kan få det hernede, ellers må min mor tage det med den 5. når hun kommer - jeg håber selvfølgelig at det er overstået inden da.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

59 minutes ago, Micka said:

 

Tak Kia, jeg noterer det ned og ser om jeg kan få det hernede, ellers må min mor tage det med den 5. når hun kommer - jeg håber selvfølgelig at det er overstået inden da.

 

Det håber jeg bestemt også for dig :)

det er den her http://www.jala-helsekost.dk/pi/Cantharon-50-ml-_1594574_69088.aspx

 

jeg plejer at handle den i en helsekost butik :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde den tvivlsomme fornøjelse at få den der mørke streg på maven :( 

men den er der stadig. Ret tydelig. Hvornår forsvinder den???? Synes det er SÅ grimt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Jeg havde den tvivlsomme fornøjelse at få den der mørke streg på maven :( 

men den er der stadig. Ret tydelig. Hvornår forsvinder den???? Synes det er SÅ grimt 

Den har jeg også, havde det også med Amilia. Jeg tror der gik et par mdr, men kan ikke huske det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik jeg også med Laura, der gik en del måneder så begyndte den at skalle af :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jo 15 dage siden jeg fødte. Og bløder stadig som var det en menstruation. Friskt blod. Hvad sagde lægen til dig @Maj 2014? Har læge ude på Amager og kan SLET ikke overskue at skulle med metroen med barnevogn og jeg ved ikke hvad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Nu er det jo 15 dage siden jeg fødte. Og bløder stadig som var det en menstruation. Friskt blod. Hvad sagde lægen til dig @Maj 2014? Har læge ude på Amager og kan SLET ikke overskue at skulle med metroen med barnevogn og jeg ved ikke hvad 

Så længe blødningen er aftagende og du ikke pludselig bløder mere er det okay. Jeg var til gynækolog hvor jeg blev scannet og han kiggede op. Der sad lidt hinder tilbage, som kroppen selv skulle kunne udskille. Jeg gik fra barselsflåd til mens blødning igen. Nu er blødningen stoppet og gået over i sådan noget gulligt/rødligt slim altså barselsflåd. Min blødning varede også i i hvert fald et par uger. Den er først rigtig aftaget de sidste par dage. Jeg har jo også haft mange efterveer, som skulle ordne det hele lidt hurtigere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay super. Tak for svar. Giver det noget tid endnu. Blødningen er aftaget dog 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke en decideret graviditetsgene. Men jeg har lige i dag lagt mærke til at det hår som er vokset ud siden jeg fødte, er lysere end mit nuværende. Det ser satme mærkeligt ud fordi jeg i forvejen har udvoksninger efter farvning. Jeg vidste godt man kan miste hår og sådan men har aldrig hørt at man skifter hårfarve 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan lige ane det på billedet

IMG_9747.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nej - det er ikke gråt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg heller ikke hørt om før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER