Michellenord

Icsi - nogle med solstråle historier??

10 indlæg i dette emne

Hej skønne piger.

Vi venter på at mens dukker op her en af de nærmeste dage og skal så direkte igang med icsi behandling. Vores problem, er at manden har nedsat sædkvalitet og derfor er vi sendt direkte i icsi..

Er der andre herinde, som har været igennem denne behandlingsform, som har lyst til at dele ud af jeres oplevelse?

Vi har prøvet i næsten to år og syntes godtnok pludselig det kommer tæt på nu!;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores datter er laver ICSI. Godt nok først i 4. Friske forsøg, men i starten fejlede jeg også noget.

Men kender flere, hvor det kun er mandens sæd, der er problemet, som er blevet gravide i første ICSI forsøg :)

Spørg løs, vi er en del herinde som har været igennem det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to ICSI børn og de er så skønne!

Der var dog ingen af os som fejlede noget konkret, så vi var igennem iui og ivf først. På andet friske ICSI blev min søn til, og der kom æg i fryseren som senere blev til min datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os var det også kun sædkvaliteten, den var gal med (helt konkret lav bevægelighed). Da vi endeligt kom i gang med ICSI (efter 4 IUI forsøg og en del ventetid), så blev jeg gravid med vores søn i første forsøg :wub ICSI er bare fantastisk!! Vi fik 2 blastocyster til fryseren, og i næste måned skal vi skal så i gang igen og se, om vi ikke kan få en lillesøster eller lillebror ud af dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været i ICSI-behandling og har fået en lækker, lille søn ud af det! :)

 

Vi var igennem to friske forsøg uden gevinst, et fryseforsøg som desværre endte ud i en SA inden fryseforsøg nummer to, som blev til skønne Elias :wub

Vi et æg mere på frys, som vi håber bliver til en ligeså lækker lillebrøster på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her lykkedes det i 3. ICSI (og inden det 1 IVF og to fryseforsøg) :) Lillebror kom til i første fryseforsøg efterfølgende :)

Pøj pøj med det! Jeg håber, det kommer til at gå hurtigt for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre andres historier!:-) og endnu skønnere at det er lykkedes for jer allesammen!

Jeg skal på klinikken imorgen of ultralydsscannes, samt have recept på hormoner, som jeg skal starte med imorgen aften - så er vi endelig igang.

Jeg frygter faktisk ikke så meget behandlingen, men mere en negativ test om en måned - jeg er SÅ nervøs for om det lykkedes for os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her lykkedes det i første forsøg :) håber det går nemt for jer også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af held og lykke til jer :goodluck  :bd

Vi blev henvist til ICSI pga. sædkvaliteten. Vores søn på snart tre og baby i maven er begge lavet efter 1 behandlingsforsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er det skønt at høre!

Vi skal til nummer 2 scanning imorgen og så regner vi med at få svar på hvor ægudtagning skal ske - jeg håber sådan det lykkedes i første forsøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER