Sbbergquist

2. Samtale.

5 indlæg i dette emne

C og jeg skal til vores anden samtale med vores kontakt person på fertilitetsklinikken..
Jeg er allerede blevet informeret om at vi skal i IVF behandling. 
Så anden samtale er vel egentlig information og hvornår vi kan komme igang ikke sandt? 
er der noget jeg skal forberede mig selv på? 

Jeg er rigtig spændt og nervøs for hvordan det hele kommer til at gå! 
håber på at vi ikke kommer ud i for meget ventetid. puha. 
Jeg synes virkelig at det allerede har været en lang rejse hertil. med en masse følelser.. 
Jeg har lært mig selv endnu bedre at kende! og ser frem til at lærer endnu mere om mig selv i dette forløb frem til jeg så, står med mit lille mirakel og længere endnu selvfølgelig!  :bunny

 

kæmpe kram til alle Bk'er.  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har aldrig været til en 2. samtale, så det er svært at vide præcis, hvad I skal forvente. Vi var til indledende samtale, og så gik vi i gang ved cyklus opstart med scanning på CD 3, og her blev den helt specifikke plan for behandlingen lagt. Så det lyder umiddelbart som en fin mulighed med sådan en 2. samtale :)

Jeg vil råde dig til at læse så meget som muligt for forhånd om IVF (også evt ICSI), for så er du bedst muligt forberedt. Du kan evt have en liste med spørgsmål med, tiden går ofte rigtigt hurtigt, og så glemmer man måske at spørge om en konkret ting, man ellers har gået og tænkt på.

Rigtigt meget held og lykke - håber det snart bliver jeres tur! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var aldrig indkaldt til 2 samtale.. Vi skulle bare ringe og melde os til behandling ved første blødning efter det første møde med klinikken.

Held og lykke med jeres møde snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig været til en 2. samtale, så det er svært at vide præcis, hvad I skal forvente. Vi var til indledende samtale, og så gik vi i gang ved cyklus opstart med scanning på CD 3, og her blev den helt specifikke plan for behandlingen lagt. Så det lyder umiddelbart som en fin mulighed med sådan en 2. samtale :)

Jeg vil råde dig til at læse så meget som muligt for forhånd om IVF (også evt ICSI), for så er du bedst muligt forberedt. Du kan evt have en liste med spørgsmål med, tiden går ofte rigtigt hurtigt, og så glemmer man måske at spørge om en konkret ting, man ellers har gået og tænkt på.

Rigtigt meget held og lykke - håber det snart bliver jeres tur! :goodluck :bd

Åh, jeg læser også rigtig meget omkring både IVF, og ICSI så jeg kan forberede mig, og skriver selvfølgelig alt ned jeg er usikker på, eller bare ikke helt forstår. 

Jeg håber også snart det er vores tur! tusind mange gange tak!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var aldrig indkaldt til 2 samtale.. Vi skulle bare ringe og melde os til behandling ved første blødning efter det første møde med klinikken.

Held og lykke med jeres møde snart.

tusind tak!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER