Puttefutte

Status på vores terminsgruppe

22 indlæg i dette emne

ja, så opretter jeg en status-tråd og kan jo passende starte med mig selv :)

TERMIN: 20. Maj

Jeg sidder i det nordjyske og håber at dette ikke bliver en 1-mands gruppe:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så hopper jeg med  :loveshower (Er ikke helt klar til at springe ud under et "rigtig" navn, så det her må gå indtil videre)

Umiddelbart tror jeg, at jeg har termin 24. maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hopper jeg med :loveshower (Er ikke helt klar til at springe ud under et "rigtig" navn, så det her må gå indtil videre)

Umiddelbart tror jeg, at jeg har termin 24. maj.

Jeg vil nok altid forblive anonym, så det er helt fint med mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stort set ikke nogen symptomer lige for tiden.. en lille bitte smule kramper og lidt ømme brystvorter... måske bliver jeg lidt hurtigere sulten end normalt, men det er mest når jeg skal sove :'D

 

Der er stadig 2 uger til at jeg skal til lægen første gang, det er jo sindssygt lang tid :P Det føles nok mere virkeligt til den tid, så glæder mig lidt til at der er andre end mig der siger det højt, for har jo faktisk ikke snakket med nogen om det endnu, skriver kun med manden :3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stort set ikke nogen symptomer lige for tiden.. en lille bitte smule kramper og lidt ømme brystvorter... måske bliver jeg lidt hurtigere sulten end normalt, men det er mest når jeg skal sove :'D

 

Der er stadig 2 uger til at jeg skal til lægen første gang, det er jo sindssygt lang tid :P Det føles nok mere virkeligt til den tid, så glæder mig lidt til at der er andre end mig der siger det højt, for har jo faktisk ikke snakket med nogen om det endnu, skriver kun med manden :3

 

Ved præcis hvordan du har det... Har dog delt det med 2 veninder, da manden i en brandert i lørdags sad og plaprede løs  :klap

I dag er jeg bare fyldt op af mærkelige spørgsmål. Hvad vil andre mon tænke? Er vi for gamle? Hvad nu hvis der er noget galt, fordi jeg ikke er helt ung? Hvad med jobbet og den videreudd. jeg er startet på?

 

Altså jeg ved jo godt, at det hele løser sig, men jeg har næsten ikke sovet i nat. 

Er enormt dårlig til at bære sådan en hemmelighed. Har også hentet min mor i lufthavnen i dag efter at jeg ikke har set hende i 14 dage. Havde mest lyst til bare at fortælle hende det. :kuller

 

Ved slet ikke hvornår jeg skal til lægen - skal måske lige få bestilt en tid om nogle uger. Kan slet ikke huske, hvornår man skal derned eller om jeg måske bare lige skal køre derned og få det bekræftet.

 

Åhh alle de spørgsmål og tanker - både gode og æv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har også lyst til at sige det til min mor - hun ved desuden Ltid npr jeg lyver, så må bare nøjes med kontakt pr mail og at sende SMS'er indtil vi fortæller hende det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-) 

Jeg er også ny i min første graviditet, og derfor også anonym. 

Jeg har testet positivt for 8 dage siden, men talt i telefon med lægen som beregnede mig til 5+2 idag. Jeg har første tid ved lægen om 3 uger - der er SÅÅÅÅ lang tid til! :-O 

Men hvor synes jeg det er spændende med terminsgrupper, så kan man dele lidt bekymringer og spørgsmål. Alt er nyt og spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-) 

Jeg er også ny i min første graviditet, og derfor også anonym. 

Jeg har testet positivt for 8 dage siden, men talt i telefon med lægen som beregnede mig til 5+2 idag. Jeg har første tid ved lægen om 3 uger - der er SÅÅÅÅ lang tid til! :-O 

Men hvor synes jeg det er spændende med terminsgrupper, så kan man dele lidt bekymringer og spørgsmål. Alt er nyt og spændende.

Velkommen - super hyggeligt med endnu en :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er jeg glad for at der er andre end mig der tør melde sig ind i en terminsgruppe så tidligt i forløbet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen - super hyggeligt med endnu en :-)

Mange tak :) 

Hvor langt henne er du? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har også lyst til at sige det til min mor - hun ved desuden Ltid npr jeg lyver, så må bare nøjes med kontakt pr mail og at sende SMS'er indtil vi fortæller hende det

Og min veninde, som ved at vi har prøvet at få børn og som har støttet mig mens hun selv var gravid og efter

jeg bestilte bare en alm konsultation via min læges hjemmeside og så rettede de den selv til en længere tid med plads til alle undersøgelser m.m.

Til den tid vil jeg være 6+3 tror jeg, og det er også ca. der man kan gå til lægen første gang ;)

Det er rigtig svært ikke at råbe det ud til hele verden. Vi har dog (min kæreste og jeg) fortalt det til vores familier med forbehold at det kan gå galt, og det ikke er offentligt endnu (de sociale medier). :) 

Jeg er omkring 8+3 når jeg skal til første graviditetsundersøgelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Hvor langt henne er du? 

 

Jeg er 4+0 i dag, så ganske nyt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg forlader gruppen igen :( mens/bio kom i går - held og lykke alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre Puttefutte.

Jeg håber du er okay, og ikke blevet alt for skuffet/frustrerende. Omvendt er det positivt, at det hvertfald kan lykkedes at blive gravid.

Ønsker dig alt godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre Puttefutte.

Jeg håber du er okay, og ikke blevet alt for skuffet/frustrerende. Omvendt er det positivt, at det hvertfald kan lykkedes at blive gravid.

Ønsker dig alt godt.

 

Er ikke helt okay endnu, men er nok mest skuffet over at det endelig lykkedes og så ikke alligevel.

 

Men ja, nu ved vi da at der er noget der virker i systemet.

 

Ønsker Jer alle det bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med herinde :-) jeg har ca termin D. 15. Maj - så jeg er ca 5+5 i dag (men det kan jo blive rykket lidt til NF. Jeg har indtil videre ikke haft de store ændringer.. Siden jeg fandt ud af det sidste fredag har jeg haft en del luft i maven og de seneste dage er jeg begyndt at få ømme bryster. Jeg har en tid ved lægen D. 10. Okt. Hvor jeg så vil være 9+0 :-) glæder mig til at se hvordan det hele går indtil da. Vi vil ikke fortælle noget til familie og venner før vi har været til NF, og det er også en skøn tid nu, hvor det kun er os der ved det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej skønne kvinder!  :) 

Jeg har oprettet en terminsgruppe på facebook også, hvor vi allerede er nogle kvinder som hygger 
og snakker om alt. Hvis i har lyst til være med, så skriv en privat besked eller ansøg på facebook : Tine Lynnerup
og så tilføjer jeg jer til gruppen.

Tillykke med graviditeten!!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også hoppe med på Maj-vognen. :)

 

Jeg har været til to tidlige scanninger, og har ud fra det, termin d. 12. Maj

 

Tillykke med graviditeterne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen. Har termin 4. Maj, og det er barn nr. 2:) Har en dreng på 13 mdr. (Det gik lang tid med at blive gravid med ham, og hurtigt med nr. 2). Har været til NF, og alt så godt ud<3 Er virkelig spændt på hvilket køn det er denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen her men venter lidt med facebook.. Jeg er også gravid med første barn. Er i 12+1 og termin 21. maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med. Termin 20. maj :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee altid dejligt med flere!

 

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER