Kofoed

Vokser jeres mave??

8 indlæg i dette emne

Hej derude

 

Jeg er 2. gangs gravid og er i uge 10+3 med termin pt. d. 13 dec. Jeg synes godt nok ikke maven ser ud af meget, hvad med jer? Jeg havde heller ikke nogen form for mave på dette tidspunkt under min 1. graviditet, men havde en idé om at det ville gå hurtigere her anden gang.. og så begynder tankerne jo at myldre  :huh er der mon noget galt?

 

Om aftenen er det selvfølgelig intet problem at se den kæmpe maven, da jeg er så oppustet om aftenen, men om dagen ikke den store forskel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller ikke noget mave at prale af endnu ud over mega oppustet mave om aftenen. Jeg er 10+5 i dag.

Jeg glæder mig til der er noget mave at vise frem så jeg ikke bare ser fed ud.

Til jer der har børn i forvejen, hvornår begyndte man at kunne se det på jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke noget at vise frem :) Så jeg endte faktisk med at Google billeder af gravide kvinders mave i uge 12... og kunne se at det var ret normalt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 9+2 (3. Gangs gravid) og her er jeg gået over til leggings og joggingbukser, da jeg føler mig fanget i mine normale bukser.

Vi skal have familiebesøg på lørdag og jeg har mine tvivl om hvorvidt jeg kan holde det skjult for dem.

Så ja, maven vokser her, på trods af et vægttab på 3 kg. Siden jeg blev gravid.

Jeg skal lige se om jeg kan finde mavebilleder fra de 2 andre graviditeter, så jeg kan sammenligne. Men uanset hvad, så vokser maven betydeligt hurtigere denne gang

post-12435-0-83192000-1464158134_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 2 gangs Fødende (har en dreng på 2 år i forvejen) og jeg er 17+5 idag og jeg synes stadig heller ikke man rigtig kan se noget udover her ser "tyk" ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg en sød lille graviditetsbule at vise frem :) Den kom i omkring uge 20/21

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en bule, er også andengangsgang. Jeg synes den vokser i ryk. Der kom meget i starten og så stoppede det og så er den først vokset igen de sidste 3 uger, jeg er 23+1 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også vokset en del de seneste 3-4 uger. Det siger andre i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER