Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Nogen der har oplevet at været meget øm/træt i underlivet efter en simpel IUI?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ondt/øm resten af dagen i fredags. Havde svært ved at sidde pga jag/smerte. Heldigvis gik det over dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv æv æv :kiss ! Så håber jeg din mens snart dukker op, så I kan komme til fryseforsøg.

Ja tak. Har snakket med klinikken i dag og sygeplejersken vil snakke med lægen. Så ringer nu i morgen om, hvad der skal ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu går jeg og venter på at begynde at bløde, fik nogle grumme smerter i underlivet før, hvor jeg helt mistede pusten og blev svimmel. Er det som det skal være? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået kontrolscanning på mandag. Så må vi se, hvad de siger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået kontrolscanning på mandag. Så må vi se, hvad de siger...

Ok godt de kigger på dig. Er lidt underligt hvis det sjatteri skulle have været en mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt underligt, så det bliver spændene, hvad de siger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen, må jeg skrive mit første post i denne tråde? :) Jeg har været gennem 3 gange IUI hos Dansk Fertilitets Klinik og jeg blev gravid fra det sidste. Desværre i mandags fik jeg en spontanabort. Jeg er knust og rigtig ked af det. Jeg venter for at blødning til at holde op og så venter jeg for min næste menstruationscyklus (jeg skal forvente 4-6 uger). Så snart som min menstruation komme, skal vi til IVF hos Rigshospital i København. Jeg er pissenervøs. Jeg ved godt, at jeg kan blive gravid, men jeg er bange for at jeg kan ikke få blive gravid. Alt i alt er der gåede 19 måneder. Jeg er 34 år gammel.

 

(Jeg beklager, hvis jeg har skrevet noget forkert dansk, det er ikke mit første sprog!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen, må jeg skrive mit første post i denne tråde? :) Jeg har været gennem 3 gange IUI hos Dansk Fertilitets Klinik og jeg blev gravid fra det sidste. Desværre i mandags fik jeg en spontanabort. Jeg er knust og rigtig ked af det. Jeg venter for at blødning til at holde op og så venter jeg for min næste menstruationscyklus (jeg skal forvente 4-6 uger). Så snart som min menstruation komme, skal vi til IVF hos Rigshospital i København. Jeg er pissenervøs. Jeg ved godt, at jeg kan blive gravid, men jeg er bange for at jeg kan ikke få blive gravid. Alt i alt er der gåede 19 måneder. Jeg er 34 år gammel.

 

(Jeg beklager, hvis jeg har skrevet noget forkert dansk, det er ikke mit første sprog!)

Velkommen til :balloons dit danske er så fint :)

Hvor jeg håber for dig der er held med IVF på Rigshospitalet :glad jeg tror mange er nervøse for om det lykkes, men vi skal tror på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen, må jeg skrive mit første post i denne tråde? :) Jeg har været gennem 3 gange IUI hos Dansk Fertilitets Klinik og jeg blev gravid fra det sidste. Desværre i mandags fik jeg en spontanabort. Jeg er knust og rigtig ked af det. Jeg venter for at blødning til at holde op og så venter jeg for min næste menstruationscyklus (jeg skal forvente 4-6 uger). Så snart som min menstruation komme, skal vi til IVF hos Rigshospital i København. Jeg er pissenervøs. Jeg ved godt, at jeg kan blive gravid, men jeg er bange for at jeg kan ikke få blive gravid. Alt i alt er der gåede 19 måneder. Jeg er 34 år gammel.

 

(Jeg beklager, hvis jeg har skrevet noget forkert dansk, det er ikke mit første sprog!)

 

Velkommen til :) Jeg er netop blevet gravid via vores første ICSI-forsøg på Rigshospitalet - også som 34-årig :) De er bare super dygtige og vanvittig søde og omsorgsfulde der, så det er jeg sikker på, at I nok skal blive glade for.

Det VIL lykkedes for jer!! :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen, må jeg skrive mit første post i denne tråde? :) Jeg har været gennem 3 gange IUI hos Dansk Fertilitets Klinik og jeg blev gravid fra det sidste. Desværre i mandags fik jeg en spontanabort. Jeg er knust og rigtig ked af det. Jeg venter for at blødning til at holde op og så venter jeg for min næste menstruationscyklus (jeg skal forvente 4-6 uger). Så snart som min menstruation komme, skal vi til IVF hos Rigshospital i København. Jeg er pissenervøs. Jeg ved godt, at jeg kan blive gravid, men jeg er bange for at jeg kan ikke få blive gravid. Alt i alt er der gåede 19 måneder. Jeg er 34 år gammel.

(Jeg beklager, hvis jeg har skrevet noget forkert dansk, det er ikke mit første sprog!)

Velkommen til :kram2

Jeg er ked af at høre om jeres SA. Håber at næste gang, bliver gangen hvor det lykkes for jer. Og som Sparks skriver, er de super søde inde på Rigshospitalet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Det danske er da super flot! Ked af at høre om din spontan abort. Håber snart du får din mens, så I kan komme igang igen. Forhåbentlig bliver den næste spire hele vejen til termin :kram2 Jeg forstår din nervøsitet og vi er mange der kender til de spekulationer som du sikkert sidder med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok godt de kigger på dig. Er lidt underligt hvis det sjatteri skulle have været en mens.

Nu fik jeg selvfølgelig frisk blod, så nu er mens begyndt... Endelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg selvfølgelig frisk blod, så nu er mens begyndt... Endelig.

Jammen det var godt!!!! Jeg ser frem til at heppe på dig igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :) Hvor er I så søde! Jeg har det lidt bedre i dag. Blødningen er stadig i gang men det bliver mindre og mindre. Jeg har ikke gradt meget i dag, hvilket føles lidt mærkligt. Jeg føler mig næsten skyldig, selvom jeg ved godt, at det var overhovet ikke min skyld - det var bare meget uheldigt :(

Jeg er glad at høre, at de er søde mennesker på Rigshospitalet. Jeg har mødt en læge og en sygeplejerske allerede og de virkedede super kompetant så jeg har tillid mht IVF, men stadig nervøs over en anden SA. Sparklinrock - tillykke! Jeg håber, at det også virker for os.

 

Jeg håber, at min menstruation skynder sig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et hurtigt spørgsmål...

Hvis jeg fik sat æg op for 11 dage siden og skal have taget blodprøve torsdag... Kunne en graviditets test så i princippet godt være positiv allerede uden at jeg så var gravid?? Eller ville den kun vise positiv hvis jeg var det??

Overvejede at købe en test fordi jeg er så nysgerrig... :)

Håber i forstår mit lidt rodet spørgsmål! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et hurtigt spørgsmål...

Hvis jeg fik sat æg op for 11 dage siden og skal have taget blodprøve torsdag... Kunne en graviditets test så i princippet godt være positiv allerede uden at jeg så var gravid?? Eller ville den kun vise positiv hvis jeg var det??

Overvejede at købe en test fordi jeg er så nysgerrig... :)

Håber i forstår mit lidt rodet spørgsmål! :)

Hvis du har fået ovitrelle som ÆL sprøjte, den kan give falsk positiv i op til 14 dage mener jeg det var. Så jeg ville vente lidt endnu :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke, men jeg tror ikke det burde være et problem.

 

Det der kan give falsk positiv er, såvidt jeg ved, ægløsningssprøjten, men den er ude af kroppen efter 10-14 dage - og hvis du fik sat æg op for 11 dage siden, så burde det slet ikke være et problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har fået ovitrelle som ÆL sprøjte, den kan give falsk positiv i op til 14 dage mener jeg det var. Så jeg ville vente lidt endnu :) :goodluck

 

Ja jeg fik ovitrelle.... 

Okey jeg må hellere lade vær og vente til resultatet torsdag....  :chin:  er bare ved at være meget utålmodig og synes gerne jeg vil vide resultatet nu...  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg fik ovitrelle.... 

Okey jeg må hellere lade vær og vente til resultatet torsdag....  :chin:  er bare ved at være meget utålmodig og synes gerne jeg vil vide resultatet nu...  :)

Hvornår fik du ovitrelle? Hvis du tager 14 dage frem fra den dag, så kan du teste der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår fik du ovitrelle? Hvis du tager 14 dage frem fra den dag, så kan du teste der :)

 

Jamen jeg tog ovitrelle søndag aften... Så det er jo 14 dage idag...  :)  Jeg tror nu jeg vil prøve at væbne mig med tålmodighed til torsdag... Vil bare så gerne have det er lykkes denne gang...  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg tog ovitrelle søndag aften... Så det er jo 14 dage idag...  :)  Jeg tror nu jeg vil prøve at væbne mig med tålmodighed til torsdag... Vil bare så gerne have det er lykkes denne gang...  :wub

Er du 4+2 ved blodprøven? Jeg ville godt turer ved 4+0 :whistling

Du har ikke blødt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du 4+2 ved blodprøven? Jeg ville godt turer ved 4+0 :whistling

Du har ikke blødt? :)

 

ja hvis man tæller med at man er 2+0 ved ÆU så er jeg 4+2 på torsdag til blodprøven... 

nej har ikke blødt... har lidt ømme bryster og der foregår noget i maven... har flere gange tænkt at nu kom mens, men der er ikke skyggen af noget..  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hvis man tæller med at man er 2+0 ved ÆU så er jeg 4+2 på torsdag til blodprøven... 

nej har ikke blødt... har lidt ømme bryster og der foregår noget i maven... har flere gange tænkt at nu kom mens, men der er ikke skyggen af noget..  :)

Jeg testede da jeg var 4+0 og fik taget blodprøve 4+2. Hvor er det spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER