Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Men tænker at du bare skulle starte allerede nu... Og så tage de 20 dages kur og så gå ned på 1 om dagen og forsætte med det... :)

Men ved det ikke... - håber andre kan hjælpe med svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men tænker at du bare skulle starte allerede nu... Og så tage de 20 dages kur og så gå ned på 1 om dagen og forsætte med det... :)

Men ved det ikke... - håber andre kan hjælpe med svar :)

Ja måske, jeg må lige se om jeg kan finde en guide når det er i behandling.

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste lige lidt på nettet om folinsyre, og der stod nogle steder at man anbefalet 5 mg. Til kvinder der bl.a. Har aboterer før. Er der nogle der har kendskab til det?

Jeg overvejer om jeg skal forhører mig i Skive :chin: det er på recept i den dosis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste lige lidt på nettet om folinsyre, og der stod nogle steder at man anbefalet 5 mg. Til kvinder der bl.a. Har aboterer før. Er der nogle der har kendskab til det?

Jeg overvejer om jeg skal forhører mig i Skive :chin: det er på recept i den dosis.

Folsyre er vell for at babyen skal lukke ryggen så den ikke får rygmarvsbrok?

Trenger vi mer af det når vi har mistet altså? Jeg vil gerne høre hvad de siger i Skive! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folsyre er vell for at babyen skal lukke ryggen så den ikke får rygmarvsbrok?

Trenger vi mer af det når vi har mistet altså? Jeg vil gerne høre hvad de siger i Skive! :)

Jeg læste man anbefalede det til kvinder der havde mistet altså aborterede. Jeg må høre Skive. Hvornår mon jeg skal hepper for jer igen? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste man anbefalede det til kvinder der havde mistet altså aborterede. Jeg må høre Skive. Hvornår mon jeg skal hepper for jer igen? :kiss

Jeg må høre med Skive jeg også tror jeg.. Jeg har jo mistet (sa og ma) flere gange på kort tid nu..

Jeg ved faktisk ikke noget om cyklus nu, hadde måske ægløsning for en uge siden ca..? (hodet mit har så godt af en testfri periode merker jeg!)

Vi skal til første time i Skive nu den 26.aug, så tænker jeg begynder at opdatere igen på den tiden.. :) Da kan du får heppe så meget du vil.. :P

Jeg er stadig innom din tråd (Just so you know :biglove )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, I må meget gerne dele, hvad I får at vide omkring forhøjet dosis af folinsyre.. Har ikke selv hørt om det, eller stødt på det i min utallige googlesøgninger omkring ufrivillig barnløs...

Jeg har lige været igennem min 3. MA i streg, (ud af 3 graviditeter). Skal til sidste kontrol scanning i næste uge, så der går noget tid inden jeg selv skal tilbage på fertilitetsklinikken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må høre med Skive jeg også tror jeg.. Jeg har jo mistet (sa og ma) flere gange på kort tid nu..

Jeg ved faktisk ikke noget om cyklus nu, hadde måske ægløsning for en uge siden ca..? (hodet mit har så godt af en testfri periode merker jeg!)

Vi skal til første time i Skive nu den 26.aug, så tænker jeg begynder at opdatere igen på den tiden.. :) Da kan du får heppe så meget du vil.. :P

Jeg er stadig innom din tråd (Just so you know :biglove )

Nogle gange er det også godt ikke at være så kontrolleret omkring det :kram2

Jeg hepper løs derfra :glad I know :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, I må meget gerne dele, hvad I får at vide omkring forhøjet dosis af folinsyre.. Har ikke selv hørt om det, eller stødt på det i min utallige googlesøgninger omkring ufrivillig barnløs...

Jeg har lige været igennem min 3. MA i streg, (ud af 3 graviditeter). Skal til sidste kontrol scanning i næste uge, så der går noget tid inden jeg selv skal tilbage på fertilitetsklinikken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg selvfølgelig gøre! :kram2

Så trist at høre du også mister, det er vidst flere af os en vi aner! :kram2

Håber skanningen ser fin ud!

Tak, Frk. Mini

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Frk. Mini

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon der er nogle der er skarp på hvordan det nu lige er med hvornår ægget evt. Sætter sig fast?

Er det på 6/7 dagen efter ÆL/ÆU? :chin:

Jeg kan simpelhen ikke huske det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon der er nogle der er skarp på hvordan det nu lige er med hvornår ægget evt. Sætter sig fast?

Er det på 6/7 dagen efter ÆL/ÆU? :chin:

Jeg kan simpelhen ikke huske det :rolleyes

Da jeg var gennem ICSI fik jeg at vide til ÆO, at jeg kunne forvente at ægget satte sig fast mellem kl 1.45 og kl 2.15 den følgende nat (ret præcist hehe :O) Det var en blastocyst klasse 4, jeg fik sat op (ved ikke hvor meget, det har at sige). Men det betød altså for mig, at ægget satte sig fast knap 6 døgn (præcis 5 døgn og 17 timer) efter ÆU (som vel sker samtidig som ÆL).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gennem ICSI fik jeg at vide til ÆO, at jeg kunne forvente at ægget satte sig fast mellem kl 1.45 og kl 2.15 den følgende nat (ret præcist hehe :O) Det var en blastocyst klasse 4, jeg fik sat op (ved ikke hvor meget, det har at sige). Men det betød altså for mig, at ægget satte sig fast knap 6 døgn (præcis 5 døgn og 17 timer) efter ÆU (som vel sker samtidig som ÆL).

Det var godt nok præcist :respekt det er et 5. Dags æg jeg skal have retur i morgen, det var mere fordi jeg var nysgerrig :P

Tak for svaret :) spændende I skal igang igen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER