Mette A.

Kiropraktor til spædbørn

9 indlæg i dette emne

Vi overvejer kraftigt at tage Simon til en kiropraktor, da han vrider kroppen til den ene side, så den former et c, når han ligger på ryggen og så har han en klar favorit side at lægge sit hoved til. Og grundet den meget hurtige fødsel er jeg bange for at det har været for voldsomt for ham.

Er der nogen der kan anbefale en god spædbarns kiropraktor nær Taastrup? Og er der nogen der ved om man kan blive henvist via lægen og dermed få det billigere/gratis?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi går hos en god en i Ballerup (kiroball.dk) ude i Helsehuset. Han hedder Jesper og både vi og naboerne, som også bruger ham, er meget imponerede over den måde, han virkelig tager sig tid til at være tilstede, ikke stresse og lade børnene blive trygge ved ham.

Vi ringede bare selv og bestilte tid. Vi gav 560 for første gang med får så 200-noget i tilskud fra Danmark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været afsindig glad for klingaa i køge, hvor jeg har gået med Vitus, og kan varmt anbefale.

Mht betaling er det som AnnikaF siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været glad for Karin hos Kiropraktorhuset ved Stændertorvet i Roskilde.

Man kan ikke få henvisning, men Danmark giver tilskud, hvis han er medlem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tak skal I have piger! :super Så behøver jeg vist ikke ulejlige mig med at ringe til lægen, men kan bare ringe direkte til kiropraktoren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj, håber du kan mærke en forskel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere poste den herinde også, hvor den egentlig hører til ;)

Så har Simon været til kiropraktor og han var helt fin! :loveshower Han havde godt nok en favorit side, men der skulle vi bare være obs på at vende ham modsat. Men ellers bevægede alle hans led og hvirvler sig som de skulle!

Kiropraktoren var fantastisk sød og dygtig :) dejlig oplevelse!

Vi endte med en kiropraktor her i Taastrup som jeg fik anbefalet :) hun hed Lisbeth og klinikken hed Kiropraktorhuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, der ikke var noget at komme efter og at det var en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt der ikke var noget at komme efter!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER