tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Nå øv det var bare i bio… vågnede til blodbad (undskyld detaljer) 

 

Åhhhh nej Tusnelda. Det er jeg rigtig ked af.....øv altså!! Håber at du er okay.  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhh nej Tusnelda. Det er jeg rigtig ked af.....øv altså!! Håber at du er okay.  :kiss

ja egentlig fordi hvis nu testen blev ved med at være svag men havde holdt ved lidt endnu så var jeg måske holdt op med medicinen og mistet denne omgang behandling…så det er okay men tak for opbakningen  :loveshower

hvordan har du det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja egentlig fordi hvis nu testen blev ved med at være svag men havde holdt ved lidt endnu så var jeg måske holdt op med medicinen og mistet denne omgang behandling…så det er okay men tak for opbakningen  :loveshower

hvordan har du det ?

 

Ja det kan jeg godt se. Så du er klar til behandling igen?

 

Her går det stille og rolig. Negativ test på negativ test. Så har ikke de helt vilde store forhåbninger. Synes også at kroppen gør sig klar i det stille til mens. Har dog stadig ømme babelutter, men tror bare at det er lidt kraftigere end ellers grundet hormonerne.  ;)

Så tager en dag ad gangen. Jeg kan jo først være 100% sikker den dag mens kommer (tirsdag)

 

Men dejligt at høre, at du er okay...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå øv det var bare i bio… vågnede til blodbad (undskyld detaljer)

Øv øv øv!!! Sender virtuelle knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt se. Så du er klar til behandling igen?

 

Her går det stille og rolig. Negativ test på negativ test. Så har ikke de helt vilde store forhåbninger. Synes også at kroppen gør sig klar i det stille til mens. Har dog stadig ømme babelutter, men tror bare at det er lidt kraftigere end ellers grundet hormonerne.  ;)

Så tager en dag ad gangen. Jeg kan jo først være 100% sikker den dag mens kommer (tirsdag)

 

Men dejligt at høre, at du er okay...

okay så lidt håb er der da  :rolleyes  der er jo laaaaang tid til spillet er ude  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv!!! Sender virtuelle knus

Tak Solvej  :) hvordan har du det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Solvej :) hvordan har du det ?

Depri her er mens opstart så har været nede og købe en ny omgang drugs og sprøjter. Sidste skud nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så lidt håb er der da :rolleyes der er jo laaaaang tid til spillet er ude :)

Nemlig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Depri her er mens opstart så har været nede og købe en ny omgang drugs og sprøjter. Sidste skud nu.

 

Krydser alt jeg kan for at den sidder lige i skabet for jer næste gang...så må vi se om jeg skal følge efter i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå en lille opdatering herfra, har nu været på gonal-f i 7 dage (og synarela) og blev scannet igår men folikler var ikke mere end 10 mm, så jeg skal scannes igen imorgen og så må vi se om den høje dosis gonal.f bringer en masse fine æg frem.. sidst var de klar på 9. dagen.  :yay

Anyway nu er jeg blevet småforkølet og kom pludselig til at tænke på om hvis jeg bliver syg om de vil aflyse behandlingen, er der nogen der ved det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en uddate..

blev scanner idag og der er flere gode æg men lægen vil at jeg skal fortsætte 2 ekstra dage med gonal-f og synarela for at modne flere men så er der ÆU fredag og forhåbentlig ÆO søndag JUHUUUU endelig  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget 4 æg ud, 2 mindre end sidst øv og på trods af højere dosis gonal-f. Tilgengæld gjorde det ikke nær så ondt og tog ikke så lang tid. Så er det bare at vente til søndag, hååååber der er bare 1 befrugtet æg … 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget 4 æg ud, 2 mindre end sidst øv og på trods af højere dosis gonal-f. Tilgengæld gjorde det ikke nær så ondt og tog ikke så lang tid. Så er det bare at vente til søndag, hååååber der er bare 1 befrugtet æg … 

 

Krydser fingre for dig!!! Det er meget spændede :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig!!! Det er meget spændede :bd :bd :bd :bd

tak skal du have  :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget 4 æg ud, 2 mindre end sidst øv og på trods af højere dosis gonal-f. Tilgengæld gjorde det ikke nær så ondt og tog ikke så lang tid. Så er det bare at vente til søndag, hååååber der er bare 1 befrugtet æg …

Jeg krydser fingre for dig i morgen! Baby støv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig i morgen! Baby støv....

Tak Solvej  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kryds kryds kryds!:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kryds kryds kryds! :)

:kiss  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor er jeg ked af det der var ingen af æggene der havde delt sig.. lægen ringer senere og forklarer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor er jeg ked af det der var ingen af æggene der havde delt sig.. lægen ringer senere og forklarer

 

Øv, hvor ærgerligt :( Håber det lykkes i næste forsøg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor ærgerligt :( Håber det lykkes i næste forsøg :kram2

tak  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor er jeg ked af det der var ingen af æggene der havde delt sig.. lægen ringer senere og forklarer

Øv øv øv øv øv!!!!! Kæmpe kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde kram  :) helt vildt tom følelse at tage al den medicin og så …ingenting… nå men nu er der ferie og jeg har brug for en pause og så prøver vi igen efter sommeren.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER