Mama

Babylytter?

6 indlæg i dette emne

Hej,

Det er dette produkt der er tale om: 47412.jpg

Den kan købes i Babysam. Jeg overvejer at købe sådan en, men vil lige høre om nogen kender noget til den? Er den pengene værd? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde købte den, og var super skuffet. Hun kunne ikke finde hjertelyd, og blev super bange... Hun skulle hen omkring uge 25 før hun kunne finde hjertelyd, og der var det stadigvæk svært at finde den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lejet en doptone hos www.billigeteste.dk og fandt hjertelyd omkring uge 10, men det tog godt nok sin tid :) Bruger den stadig til tider, men ikke så ofte mere..

Jeg har været SUPER glad for den, fordi den har beroliget mig helt enormt meget..

Det er dog ikke den viste model jeg har lejet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en AngelSounds via Amazon til omkring 300 kr med gele til og jeg har været SÅÅÅ glad for den.. Jeg købte den først i uge 12 så om jeg kunne finde hjertelyd før det ved jeg ikke.. Jeg kunne altid selv finde hjertelyden - angelsounds har plads til to stks høretelefoner så både far og mor kan lytte med + du kan optage lyden på computeren... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en AngelSounds via Amazon til omkring 300 kr med gele til og jeg har været SÅÅÅ glad for den.. Jeg købte den først i uge 12 så om jeg kunne finde hjertelyd før det ved jeg ikke.. Jeg kunne altid selv finde hjertelyden - angelsounds har plads til to stks høretelefoner så både far og mor kan lytte med + du kan optage lyden på computeren... :)

Det lyder fancy! Så er det da sådan en jeg skal eje! Og når jeg først har fundet ud af hvordan den fungerer, så skal hele verden vide at jeg flytter ind til babyen i hulen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte sådan en brugt en herinde...den fungerede fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER