ki schou

Er det meget regn?

11 indlæg i dette emne

Hvis de lover 1,5 mm regn i timen? Regner det så meget eller er det smådryp?

Har ikke forstand på den slags, jeg overvejer om jeg skal droppe udendørs træning i aften, fordi de lover 1,5 mm regn/h (går ud fra at det betyder pr. time???)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hm - jeg ved godt nok ikke om jeg gider hvis det skal være i regnvejr - bum bum ... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ki kom du bare i gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha - ja jeg ved det godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft en undskyldning for ikke at ville :)

Smid dig på sofaen og nyd regnen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beslutningen er taget - det er hermed droppet. Sagen er den at Martin og jeg har oprettet et udendørs cross fit hold her i Klagshamn på frivillig basis. Vi træner hver tirsdag og lørdag. Men jeg gider godt nok ikke i regnvejr, prognosen lover mere regn kl. 20, hvor vi skulle træne, det siler allerede nu, så det er droppet. Men bortset fra det er det blevet en mega succes, vi har ca. 40 medlemmer - altså det er gratis at være med - så vi har fået en masse nye venner her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beslutningen er taget - det er hermed droppet. Sagen er den at Martin og jeg har oprettet et udendørs cross fit hold her i Klagshamn på frivillig basis. Vi træner hver tirsdag og lørdag. Men jeg gider godt nok ikke i regnvejr, prognosen lover mere regn kl. 20, hvor vi skulle træne, det siler allerede nu, så det er droppet. Men bortset fra det er det blevet en mega succes, vi har ca. 40 medlemmer - altså det er gratis at være med - så vi har fået en masse nye venner her :)

Hvor er i seje, det er sgu godt gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - vi er også ret glade for det, faktisk har vi lige nu stop for nye medlemmer, det er blevet en virkelig succes, der er så mange der har savnet sådan noget. Men det er også Martin og jeg der arrangerer alt og sætter programmet så det er bare at møde op, i lørdags var vi 20 til træningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt! Respekt herfra til jer :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da rigtig fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det fedt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER