mianne

Når storken svigter

8 indlæg i dette emne

om det kan lade sig gøre at se disse udsendelser på nettet..

Synes jeg har søgt og søgt men jeg kan ikke finde noget.-.

Marianne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg ikke man kan desværre.. Men ret faktisk ret sikker på en af de der var med i programmet, har en bruger herinde.. Så mon ikke hun evt. kan skaffe afsnittene.. Måske.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det ved jeg ikke, har du tjekket bonanza på dr??? ellers så kontakt søde Winnie herinde, hun var nemlig med i serien, og hør om hun har en kopi du kan købe eller noget :D

Men serien er fantastisk, og den gav os det sidste spark til at gå i gange med godkendelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan kun se dem der hedder 5 år efter, så vidt jeg ved. Jeg har ikke en kopi, desværre....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan kun se dem der hedder 5 år efter, så vidt jeg ved. Jeg har ikke en kopi, desværre....

skal i ikke også lave en efter 10 år??? nu er vi jo heldige at kunne følge jer herinde, men tænker også lidt hvad med de andre familier :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan kun se dem der hedder 5 år efter, så vidt jeg ved. Jeg har ikke en kopi, desværre....

Tak Winnie.. Jeg har fundet dem der hedder 5 år efter... Men kan ikke se dem hvilket er rigtig træls..

Ja Vanni de er nemlig rigtig gode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal i ikke også lave en efter 10 år??? nu er vi jo heldige at kunne følge jer herinde, men tænker også lidt hvad med de andre familier :D

Nix... Hvis flere af de andre havde adopteret igen, måske. Men det har de ikke. Og vores børn er også så store nu. Jeg tror ikke, at de ville have lyst til at deltage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix... Hvis flere af de andre havde adopteret igen, måske. Men det har de ikke. Og vores børn er også så store nu. Jeg tror ikke, at de ville have lyst til at deltage.

Øv Winnie, ville ellers nyde at se et gensyn med dig og din familie, og de andre familier :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER