AgnetheV

Mødregruppe

5 indlæg i dette emne

Hejsa Piger

Jeg ville da lige høre, om der skulle være nogle herinde fra, som kunne være interesserede i at få en mødregruppe op at stå, som kan mødes på egen opfordring og som kommer fra Aalborg og omegn?

Jeg kunne godt tænke mig at komme i en mødregruppe, som sundhedsplejersken ikke vælger til mig. Ikke fordi hun ikke ville gøre et godt stykke arbejde for at finde en god en til mig, men fordi jeg gerne selv vil have lidt indflydelse der også og siden jeg jo er aktiv herinde og kender nogle af jer i forvejen, så tænkte jeg, at det kunne være en god idé.

Der er ingen der siger, at i skal have født allerede, jeg synes da godt man kan samle en gruppe af både gravide og mødre på barsel, så meld jer endelig under fanen, hvis i også har lyst :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh bare Aalborg havde lagt lidt tættere på.... Det kunne have været top hyggeligt!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh bare Aalborg havde lagt lidt tættere på.... Det kunne have været top hyggeligt!!! :)

Jaa det havde været skønt at have dig med også :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvs ja Ålborg er også lidt for lang væk for mig.

Ellers havde jeg været med på ideen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvs ja Ålborg er også lidt for lang væk for mig.

Ellers havde jeg været med på ideen :)

Det er da surt at det kun er jer, som bor længere væk, som har lyst til at danne en lille gruppe... hmm måske skulle tråden flyttes, så andre også kan se den???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER