Guest

Ny status tråd

3 indlæg i dette emne

Hvordan står det til hos jer. 

 

 

Status over barnet, som nu er på vej mod de 4 år. 

 

Søskende, eller er det under overvejelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, det er længe siden jeg har været herinde :D

Status er at der er lige godt en måned til Luna fylder 4. (24.)

Hun er en RIGTIG threenager!

Hun har humor, er sjov, er skør og opfindsom! Også kan hun være rigtig strid! Hun er stædig som bare pokker, men er også yderst følsom!

Hun kan drive mig til vanvid på få sekunder, men kan få mig til at flække af grin, omtrændt lige så hurtigt.

Hun kan ofte tage tingene lidt nært. Og misforstår nogle gange, fordi hun antager noget uden at høre efter, hvad Vi rent faktisk siger.

Hun er 98% af tiden en FANTASTISK storesøster for Liff og hun vil hende SÅ gerne. - nogen gange lidt for meget, synes Liff.

Hun elsker at være ude og elsker sin børnehave!

Hun er i nye eller større forsamlinger en lidt genert pige som "hænger i mors skørter" i lang tid, før hun tør op. (Lige som sin mor i sin tid)

Overordnet set er hun en skøn, klog, ærlig og elskværdig pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor bliver 4 år d. 23/9 og er bare en aktiv skøn og følsom dreng. Han er supersjov og rigtig god til fodbold. Ikke så god til at tegne og den slags, og jeg kunne godt ønske mig han blev bedre til at sige fra overfor de lidt ældre drenge i børnehaven. Jeg synes stadig at min uendelige kærlighed til ham bliver ved med at vokse, og indimellem savner jeg ham efter vi har fået en lillebror. Bare at være sammen med ham alene.

Han er pretty much som Sara beskriver. Lidt (eller meget) af det hele. Glad, sjov, modig, hysterisk, følsom, vild, rolig...alt muligt. Og så snakker han HELE tiden :D

 

Vi fik Arthur i oktober 2015. Han er også skøn og meget aktiv. Og vi skal ikke have flere børn. Jeg er godt og grundigt grundtræt, og det slider på mig. Jeg kan tydeligt mærke, at min stresshistorik banker på døren dagligt. 

 

Vi skal til at flytte i hus, og jeg glæder mig ustyrligt til mere plads med min virkelig dejlige familie. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER