Guest

Babylisten!

11 indlæg i dette emne

Tænkte det kunne være hyggeligt at have en liste over alle de dejlige juli-babyer! Bare skriv data ind hvis I har lyst til at være med, så skal jeg nok opdatere listen..

Jeg begynder!

Navn: Nohr

Fødselsdag og tid: 19. juli kl. 16.51

Vægt: 3545 gram

Længde: 49 cm.

Evt. ekstra info: Fødslen tog knap 12 timer fra den første murren, til han lå varm, fedtet og vidunderlig på mit bryst. :wub Jeg kom igennem uden smertestillende, takket være min doula Bettii. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

springer på som næste ;)

 

Navn : Josefine

Fødselsdag og tid:  31 juli 2016 kl.19,05

vægt : 3250 gram

Længde: 50 cm

evt ekstra info: Knap 12½ time fra første murren/små veer.. og fra vandet gik kl18,45 til hun var ude kl19,05 gik der tyve min, hvor ALT gik meget stærkt... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Alberte
Fødselsdag og tid: 21. juli kl. 03.43
Vægt: 4120 gram
Længde: 55 cm. 
Evt. ekstra info: Fødslen tog knap 8 timer fra første ve til Alberte kom ud. Ifølge journalen pressede jeg i 8 minutter :blink Vi var på sygehuset kl. 01.30, så det var da godt vi kom afsted :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Bjørk

Fødselsdag og tid: 6.juli kl 8.30 (39+0)

Vægt: 3018g

Længde: 50 cm

Ekstra info: planlagt kejsersnit. Hud mod hud. Alt gik som forventet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: August

Fødselsdag og tid: 19. juli kl. 22.49

Vægt: 3614 gram

Længde: 52 cm.

Evt. ekstra info: August kom 40+1. Fødslen startede med vandafgang kl. 17 og han var ude lige under 6 timer efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Louie

Fødselsdag og tid: 13.07.16 kl. 07.07 (41+6)

Vægt: 4180g

Længde: 54 cm

Ekstra info: sat igang med angusta 41+5 - vandet gik kl. 03.30 og herefter begynder mine veer. Kl. 06.00 er vi på fødegangen - ankommer med pressetrang (4-5 cm åben). Kort efter er jeg fuldt udvidet - dog står Louie for højt, hans hjertelyd dykkede og blodprøven var dårlig! Får vehæmmende medicin og bliver kørt til akut kejsersnit og ender med at føde Louie på operationsbordet, uden presseveer og med kop! En vanvittig fødsel!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skægt at læse hvad det er for nogle fine julibabyer der er kommet.. :wub Tænker at lade det stå som det står, så kan man se hvilke babyer der hører til hvor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: William

Fødselsdag og tid: 19 juli, 10.51 - 39+5

Vægt: 3400

Længde: 53 cm

Ekstra: 5 timer fra første ve, blev født hjemme(planlagt!) Jordemoderen kom kl 10.26 og han var ude 10.51 - Vild oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Amanda

Fødselsdag: 15.juli kl 9.50

Vægt: 3705

Længde: 52 cm

Ekstra: Født 41+2 ved PKS to dage inden da der ingen tegn var på kommende fødsel og vandet ikke kunne tages. Det var en positiv oplevelse og hun var så klar til verden med det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Freja

Fødselsdag: 16/7-16 (39+6)

Vægt: 3430g

Længde: 51cm

Ekstra: Fødselen tog ca. 7 timer, fra jeg vågnede ca. kl. 2 om natten til hun var født kl. 9.12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navn: Iris

Fødselsdag: 25-07-16 (38+6)

Vægt: 3566g

Længde: 52 cm

Ekstra: blev sat i gang pga høj lever tal, gik 2 timer fra de tog vandet indtil hun var født!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER