tsecret

Tøj efter dåb - pige

7 indlæg i dette emne

Vi skal holde tidlig barnedåb, Amanda når kun lige at fylde 5 uger. Jeg troede jo jeg skulle finde en flot kjole som hun kunne have på til festen, men hvis vejret fortsætter sådan her vil det jo kræve strømpebukser under, og der har jeg ikke fundet nogen som passer. Plus jeg synes bukser er bedre til hende pt. 

 

Men hvad kan man så tage på? Bukser/dragt/sæt - inspiration søges! Hun vil være enten str 56 eller 62. 

 

Hvad havde jeres baby piger på til barnedåb/navngivning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var i name it i Hillerød forleden hvor jeg købte en fin "voksen" buksedragt til Nova som hun skal have på til en barnedåb på søndag. Jeg kunne nemlig heller ikke finde noget fint synes jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest - sikke et fint navn :biglove

Elisabeth havde et sæt på fra nameit med tylnederdel, hvid bluse med stjerne på og en cardigan. Men hun var også lidt ældre. :chin:

Af heldragte, er jeg ret vild med Molos nye kaninprint:

http://babyfryd.dk/bunny-dots-heldragt-fiona-fra-molo-4w16b501-p-19317.html?gclid=COjc1_u0pc4CFS0W0wod_3UOIw

Og ellers alt fra wheat. De har faktisk tylskørt ned til str 62. Jeg kunne finde på at give hende en fin body på og så tylskørt. Så er det nemt at rykke af, hvis det bliver for bøvlet. (Det var samme tanke jeg havde med E :)) men de har også virkelig yndige bukser, synes jeg :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter havde blot den hvide body og strømpebukser på, altså som hun alligevel havde indenunder kjolen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg kan ikke finde strømpebukser der sidder pænt til hendes små tykke ben ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik syet en lille kort kjole der matchede dåbskjolen... Begge kjoler er syet af stoffet fra min brudekjole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter havde blot den hvide body og strømpebukser på, altså som hun alligevel havde indenunder kjolen. :)

Sådan gjorde vi også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER