Jensen86

privat klinik - hvad skal man være opmærksom på?

4 indlæg i dette emne

Hej

Min kæreste og jeg har bestemt os for at prøve ivf-behandling på privat klinik, fordi ventetiden i det offentlige virker ulidelig lang.

Vi skal til samtale hos en klinik i aften.

Til jer der har prøvet behandling i det private. Er der nogle ting som vi skal være opmærksomme på? Er der nogle ting som I ville ønske at I havde spurgt efter før I sagde ja tak til behandlingen?

 

Der findes forskellige klinikker og jeg vil så gerne vælge den rigtige og sikre mig at jeg laver den bedst tænkelige aftale med dem.

 

Har I eller nogle gode råd i forbindelse med behandling på privat klinik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det vigtigste for os var at der var åbent alle dage året rundt.

Så det var det første jeg undersøgte.

Derefter var de de forskellige priser.

Held og lykke.:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte efter beliggenhed. Det ene sted lå lige i vores baghave, og priserne så ikke ud til at være højere end andre steder. Rent praktisk betød det meget at kunne cykle derhen og at det var så tæt på mit arbejde og hjem at det ikke krævede så meget transport - jeg synes alligevel man skal derud mange (korte) gange i løbet af et forløb. Desuden havde et vennepar af os positive erfaringer med stedet. 

 

Vi prøvede dog kun IUI i det private, og overgik til det offentlige inden IVF. Vi slap heldigvis for de lange ventetider, men det er vist blevet værre nu efter sparerunden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres imput.

Samtalen i går gik fint.

Vi har valgt et sted der ligger forholdsvis tæt på vores bopæl og som har åbent alle dage. Den sidste del spurgte jeg meget ind til og det virkede som om at man kan få hjælp alle dage uanset travlhed og ferier, så det var godt.

Jeg har dog stadig en lille tvivl om det nu er det rigtige sted vi har valgt. Men det er nok fordi jeg gerne vil have den bedst mulige behandling, så jeg forhåbentligt snart bliver gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER