Guest

November smalltalk

167 indlæg i dette emne

Ih, skal til tidlig scanning i morgen, så vi kan se om alt ser normalt ud. Det er sørme spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Krydser fingrer for, at alt er som det skal være :)

Selv tror jeg vi venter til efter NF med at dele nyheden denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej de damer, 

 

Har lige smidt et præsentations-indlæg i den anden tråd, men vil da gerne være med her også. :)

Dejlig med scanning igen Diden - er det privat du har købt scanning eller?

 

Jeg har en mærkelig dag i dag.. Tror ikke rigtig på det er rigtigt, men jeg hverken bløder eller har noget at have det, så mon ikke det bare er nervøse tanker.. 

 

Har i fortalt det til jeres nærmeste? 

 

/Aksen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 17/3/2016 at 8:22 AM, Aksen said:

Hej de damer, 

 

Har lige smidt et præsentations-indlæg i den anden tråd, men vil da gerne være med her også. :)

Dejlig med scanning igen Diden - er det privat du har købt scanning eller?

 

Jeg har en mærkelig dag i dag.. Tror ikke rigtig på det er rigtigt, men jeg hverken bløder eller har noget at have det, så mon ikke det bare er nervøse tanker.. 

 

Har i fortalt det til jeres nærmeste? 

 

/Aksen

 

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, dejligt med lægen - jeg har ikke været til læge endnu.. Har skrevet dem en mail om hvornår de vil se mig, men jeg har ikke fået svar endnu.. 

 

Hvor er jeg ked af at høre du mistede! Det må være hårdt. Kan du glæde dig endnu, eller?

Vi har været i behandling siden Maj sidste år og prøvet lidt over et år før det. Så det er jo ikke længe i behandlings-scenarier, men det føles godt nok længe ind i mellem. Denne omgang er vores første ICSI tilbagelægning og jeg tør næsten ikke håbe på, at man kan være så heldig.. Vi har 3 mere på frys, så der er dog en backup hvis det skulle gå galt. 

Der er heller ingen der ved at vi har været i behandling. Især min mand er meget privat om det, hvor jeg nok naturligt er mere åben, men i respekt for hans grænser har jeg valgt ikke at sige noget. 

 

Mit arbejde får lov at vente, forhåbentlig til uge 12-14 stykker, men realistisk til uge 8-10 stykker.. Vi skal allesammen til bryllup sammen, så der overvejer jeg lidt lige at melde den til chefen, så der ligesom er meldt lidt ud.. De andre må vente. 

Tror vi fortæller vores forældre det i næste weekend, hvor vi alligevel skal til påskefrokoster. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 17/3/2016 at 11:22 AM, Aksen said:

Årh, dejligt med lægen - jeg har ikke været til læge endnu.. Har skrevet dem en mail om hvornår de vil se mig, men jeg har ikke fået svar endnu..

Hvor er jeg ked af at høre du mistede! Det må være hårdt. Kan du glæde dig endnu, eller?

Vi har været i behandling siden Maj sidste år og prøvet lidt over et år før det. Så det er jo ikke længe i behandlings-scenarier, men det føles godt nok længe ind i mellem. Denne omgang er vores første ICSI tilbagelægning og jeg tør næsten ikke håbe på, at man kan være så heldig.. Vi har 3 mere på frys, så der er dog en backup hvis det skulle gå galt.

Der er heller ingen der ved at vi har været i behandling. Især min mand er meget privat om det, hvor jeg nok naturligt er mere åben, men i respekt for hans grænser har jeg valgt ikke at sige noget.

Mit arbejde får lov at vente, forhåbentlig til uge 12-14 stykker, men realistisk til uge 8-10 stykker.. Vi skal allesammen til bryllup sammen, så der overvejer jeg lidt lige at melde den til chefen, så der ligesom er meldt lidt ud.. De andre må vente.

Tror vi fortæller vores forældre det i næste weekend, hvor vi alligevel skal til påskefrokoster.

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mulle

Besvaret I dag, 14:22

Dejligt! Krydser fingrer for, at alt er som det skal være :)

Selv tror jeg vi venter til efter NF med at dele nyheden denne gang )

alt var som det skulle være, så det var bare skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende mulle!

Hvad er din termin indtil videre?

Jeg var afsted til tidlig trygheds scanning i tirsdags, men der kunne man kun se en lille blop, så jeg skal afsted igen efter påske :)

Det gik heldigvis super godt, og vi så en fin lille spire, og hørte hjertelyd og det hele Ih, hvor spændende med en ny scanning, så håber jeg, at i kan se lidt mere hvornår har du termin? Jeg har d. 5/11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt for jer mulle! :)

Vi fortalte det rimelig tidligt med vores søn, og ingen ved om dette er sidste barn, så vi griber muligheden for at prøve at have en hemmelighed bare os to :) det er faktisk lidt hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 17/3/2016 at 2:31 PM, Mulle said:

Det gik heldigvis super godt, og vi så en fin lille spire, og hørte hjertelyd og det hele Ih, hvor spændende med en ny scanning, så håber jeg, at i kan se lidt mere hvornår har du termin? Jeg har d. 5/11

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt for jer mulle! :)

Vi fortalte det rimelig tidligt med vores søn, og ingen ved om dette er sidste barn, så vi griber muligheden for at prøve at have en hemmelighed bare os to :) det er faktisk lidt hyggeligt

Det kan jeg godt forstå. Det er faktisk ret hyggeligt at gå med det for sig selv. Og på en måde ville jeg også gerne vente lidt med at sige det højt, for tanken om at det kan gå galt, lurer noget mere denne gang Men det passer super godt i denne weekend, da vi skal se familie lang vejs fra, manden skal ud med en masse venner osv, så nu afslører vi det dælme, og krydser fingre for, at det er en stærk lille én derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det ved lægen i dag, Diden? Er hcg niveauet steget som det skal?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 17/3/2016 at 5:55 PM, Mulle said:

Hvordan gik det ved lægen i dag, Diden? Er hcg niveauet steget som det skal?

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Det er faktisk ret hyggeligt at gå med det for sig selv. Og på en måde ville jeg også gerne vente lidt med at sige det højt, for tanken om at det kan gå galt, lurer noget mere denne gang Men det passer super godt i denne weekend, da vi skal se familie lang vejs fra, manden skal ud med en masse venner osv, så nu afslører vi det dælme, og krydser fingre for, at det er en stærk lille én derinde

Man bliver også bare nødt til at tro på det! Vi mistede den første i uge 10, og der havde vi sagt det til familien i uge 6, men det var faktisk rart at have deres støtte. Vores søn fortalte vi det også i uge 4-6 :)

Men selvfølgelig har vi små stærke bebser derinde :) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt fra dem endnu, så det blir nok først i morgen <_<

Havde sådan set fået en besked at de gerne ville se mig til en undersøgelse og jeg blev et øjeblik helt panik angst, til jeg kom i tanke om at jeg tidligere i dag havde skrevet omkring noget svamp jeg har lidt under knu i over en uge, og at det selvfølgelig var det.

Åh puha, ja så når man da lige at tænke alt muligt Godt at det bare var det, selvom det er noget træls noget. Håber snart du kommer af med det, og hepper på et godt resultat af blodprøven i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man bliver også bare nødt til at tro på det! Vi mistede den første i uge 10, og der havde vi sagt det til familien i uge 6, men det var faktisk rart at have deres støtte. Vores søn fortalte vi det også i uge 4-6 :)

Men selvfølgelig har vi små stærke bebser derinde :) <3

Ej puha, uge 10... Så er man alligevel ret langt henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er først hen i uge 8, deromkring, man kommer ind til 1. Lægebesøg, da der samtidig skal laves nogle blodprøver.

Altså jeg har ikke noget problem med at glæde mig :) det er heldigvis 5 år siden jeg aborterede inden den første, så det er ved at være noget tid siden. Men en del af mig prøver også at holde mig lidt nede på jorden. Håb på det bedste, forvent det værste.

Vi har enlig kun været Igang i et år her tilbage i februar, og har været i aktiv behandling i et halvt år, med pergotime, og denne cyklus hvor det åbenbart er lykkedes har der været gonal-f med inde over også.

Fra februar til august gik jeg uden at få mens før jeg blev henvist til en klinik, dvs jeg gik i 186 dage uden mens O.o

Det er også min mand der gerne har villet holde behandlings forløbet for os selv, da han for det første er typen der klare sine egne problemer og sjældent spørger om hjælp, og dernæst ikke ville have sympati fra andre omkring det. Så hellere fortælle det når vi samtidig kunne proklamere at det var lykkedes..

Jeg ville også rigtig gerne kunne fortælle det til mine forældre i næste weekend til påskefrokost, men jeg tror ikke jeg får min mand med på ideen.. Jeg plejer gerne at ville have en snaps til sådanne selskaber, så jeg tror da nok de lugter lunten alligevel hvis der ikke blir sagt noget

Men kan da som minimum vente til i eftermiddag når jeg har fået svar på om hcg niveauet stiger som det skal. Sidder ved lægen nu og venter på at komme ind

 

Jeg fik svar fra lægen i går. Skal til møde med sygeplejersken i uge 8 og med lægen en uge senere.. Så mere fravær til mig.. Men jeg må få det til at virke... 

 

Dejligt at det er så længe siden, og at du er forhåbningsfyldt. 

 

Dejligt med hurtigt behandlingsforløb! Det er jo den bedste måde at komme igennem det system. Din mand lyder meget som min :)

 

Jeg glæder mig faktisk helt over at vi vælger at vente til næste weekend. Det er meget hyggeligt at det bare er os to, selvom jeg ikke rigtig har fattet det endnu.. 

 

Håber lægen snart ringer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 18/3/2016 at 9:38 AM, Aksen said:

Jeg fik svar fra lægen i går. Skal til møde med sygeplejersken i uge 8 og med lægen en uge senere.. Så mere fravær til mig.. Men jeg må få det til at virke... 

 

Dejligt at det er så længe siden, og at du er forhåbningsfyldt. 

 

Dejligt med hurtigt behandlingsforløb! Det er jo den bedste måde at komme igennem det system. Din mand lyder meget som min :)

 

Jeg glæder mig faktisk helt over at vi vælger at vente til næste weekend. Det er meget hyggeligt at det bare er os to, selvom jeg ikke rigtig har fattet det endnu.. 

 

Håber lægen snart ringer..

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor godt, Diden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt Diden!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej puha, uge 10... Så er man alligevel ret langt henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var ikke sjovt :( havde fået lavet vandrejournal dagen før. Men begyndte at bløde ret meget på arbejdet.

Blødte også fra start med min søn, bare ikke nær så meget. Denne gang har jeg også små blødninger, men jeg tror på det ❤☺

Nej føj da, det må have været helt forfærdeligt Stakkels jer! Men rigtig dejligt, at du tror på det, det er helt sikkert også den indstilling, man skal have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER