lpd

Hindeløsning

6 indlæg i dette emne

Jeg skal til overtidstjek i morgen (41+0) hvor de vil tilbyde mig hindeløsning. I torsdags (40+0) var jeg 1 cm åben og 2 cm livmoderhals - min jm ville ikke undersøge mig i går og mente ikke det ville have udviklet sig, da jeg ikke har haft så meget som en enkelt lille plukve.

Er der nogen der har erfaringer med at få løsnet hinder? Har det haft nogen effekt, når kroppen ikke engang gider lave plukveer selv, og man ikke er særlig åben?

Jeg er ved at være lidt desperat nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik hundeløsning 41+0. Jeg var kun en finger åben - det var ikke synderligt rart, men overhovedet ikke noget voldsomt.

Min slimprop gik 41+1 og jeg fik veer tidligt om morgenen 41+3. J er født 41+3 kl 20:25.

Om hindeløsningen har gjort noget er svært at sige. Men tænker bestemt det er er forsøg værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min store fik jeg hindeløsning ved 9-10 tiden, og veer få timer efter :) hun er født 17.44 samme dag :) var 40+6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, håber det sætter gang i noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik hindeløsning over et par gange her med lillepigen. Desværre gav det ikke så meget :( Håber det er lige det der skal til for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik hindeløsnih lige omkring termin mener jeg. Det gav lidt plukveer og murren i maven, men intet andet, desværre. Det skal dertil siges, at der heller ikke bar andet der hjalp, før det kom til ve-drop, så

Min krop ville bare ikke sætte gang i veerne...

Men det skader jo ikke. Håber det giver noget for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER