Forunderligt

Black Friday - Hvad har du købt?

48 indlæg i dette emne

Køber I noget til Black Friday udsalg i dag? Hvad?

 

Jeg sidder her og føler jeg burde købe noget  :rolleyes det eneste jeg endnu har bestilt er en erotisk massageolie (nedsat fra 119,- til 50,-) i håb om at der blir brug for det her hjemme i fremtiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har endnu ikke haft tid til at kigge, men håber at finde tilbud på uldnatdragter til lillebror. Og så skal jeg have tjekket lidt op på nogle julegaver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke købt noget (endnu), men har set en del tilbud rundt omkring på

- babysam har 20 % på alt (mere eller mindre),

- ønskebørn

- pixizoo.dk

- toys'r'us (25 % på alt)

- mamashop (20 % på alt)

- kidsworld (25 % på en del varer)

- lekmer (tilbud + fri fragt)

- sundleg.dk (20 %)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så lige at Bilka har 45% på alle voksen cykler. Det er altså et godt tilbud.

Ellers syns jeg at mange af tilbuddene er sådan... ret almindelige. Black Friday er ikke sådan rigtig stort i DK endnu lader det til. (Men ok, vi har heller ikke ædt en masse kalkuner i går so...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så lige at Bilka har 45% på alle voksen cykler. Det er altså et godt tilbud.

Ellers syns jeg at mange af tilbuddene er sådan... ret almindelige. Black Friday er ikke sådan rigtig stort i DK endnu lader det til. (Men ok, vi har heller ikke ædt en masse kalkuner i går so...)

 

De fleste steder har bare 20 %, og det er jo ikke rigtig noget man ikke kan få normalt, hvis man bare kigger sig om. 

 

Men sidste år var black friday den dag, der blev købt mest i dk. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt:

Magasin: bobles kylling og stor donut

Ønskebørn: brændeovnsgitter og sengerand

Vistaprint: julekort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt en sengerand til Noahs kaempeseng paa sovedyret.dk. 20% og fri fragt... Det var vaerd at tage med, synes jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget endnu, men om et kvarters tid smutter jeg (selv!) ud for at shoppe lækker vinterjakke (sponsoreret af min søde mor og svigermor, hvor heldig kan man være :wub )...... Så vender tilbage med resultat senere :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en garmin vivosmart til 495. Normalpris 1089. Fin pris efter min mening.

Så forsøger jeg ihærdigt at shoppe på toysrus.dk og kan ikke rigtig komme igennem til betaling :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooog en bestilling paa oejenskygger, rouge, oejenbrynsblyant og en deo til mamma herself - altsammen uden skodkemi   :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke fundet nogle knald tilbud på nogle af de ting jeg synes vi mangler...Hmm...

Nogen der ved om der er et sted Joha har gode priser på uld luffer og futter ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt dette:

2wgvh5j.jpg

Alt sammen fra Freds World hvor der er 40% (også på nedsatte varer!) så jeg har sparet en hel del! Jeg gider ikke købe med de der 20% man ser mange steder, det er ikke nok :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt en weber wok på bauhaus hjemmeside til 99 kr :D

og så fandt jeg den global stegegaffel M har drømt om længe sat ned med 3-400 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt julegaven til min mand - en ny lækker computertaske/mappe til arbejde... Jeg havde forelsket mig i en alt for dyr en hos Neye, men fandt den billigere på en tysk hjemmeside og så i dag med 20%, så det kom ned på en pris jeg faktisk var villig til at betale for en taske i super lækker kvalitetslæder.

 

Og så kom jeg til at gå lidt amok til lillemanden i lækre ting fra Chic Kids....

Der er 30% på alt med koden BLACK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt julegaver!

Tatovering til min kæreste (8 timer)

Bøger til svigerfar (50% sparet!)

Creme til svigermor (25% i Bilka)..

Velour bukser til Leah - 6kr pr par!

Også har de julekalender i Bilka sat ned fra 245 til 50kr.. Så Camille fik lige en ekstra.

I Bilka har de mange rigtig gode tilbud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke fundet nogle knald tilbud på nogle af de ting jeg synes vi mangler...Hmm...

Nogen der ved om der er et sted Joha har gode priser på uld luffer og futter ?

Kids world har 25% på uld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen nu har vi jo lige holdt barnedåb, hvor søde gavegivere har givet en trip trap stol med babyset og pude - til fuld pris.

Så med deres velsignelse bytter vi det, og køber det så "igen" men nu billigere i babysam. Trip trap stolen købte vi dog igår (1000 istedet for 1200) og så pude og babyset idag med 20% rabat = 140 kr sparet.

Derudover har vi bestilt en stokke tray til 225 istedet for 300 ved pixizoo.

Og så savler jeg lidt over en frakke fra Vila (kun 20% rabat men har længe haft lyst til den...) men eftersom jeg muligvis skal have fundet en tablet billigt til manden (jeg trådte hans ihjel - se evt brokketråden) så kan det godt være, jeg dropper frakken.

Min mand har vist tænkt sig at købe alle svigermekanikkens julegaver idag ;)

Edit: jeg fik ikke købt tablet, men vinterfrakke, 2 cardigans, et bælte, og så en selfie stang :blush

Jeg har ikke fået sindssyge rabatter på noget af det, men det hele var noget, jeg havde tænkt mig at købe alligevel :)

Manden fik købt julegaver til sin mor, far og to af nevøcerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt

ulddragter til tvillingerne (kids-world) -25 procent

En masse gaver fra Matas udsalg & 20 procent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

En hummel body til den mindste

Og en fleecejakke til den store.

Begge med 20% rabat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ny fastvikle nedsat med lige over 50% og så nåede vi lige i ønskebørn og købe en cybex cirona der var nedsat med 500 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dictes julegave som er en junior seng sat ned fra 1800 til 800 kr :) Købt ved jollyroom.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik shoppet 4 par bukser, 4 bodyer og 3 par strømper til A i H&M - 10% rabat, et par bukser, en natdragt og 2 savlesmække i Bilka - 40% rabat, 3 pakker bleer i en økonomipakke til 40 kr i Bilka, 4 sutteflasker og 2 natdragter og et nyt badekar i babysam - 20% rabat. Små rabatter, men alt sammen noget vi manglede. På nær badekaret. Ville bare gerne have et med bundprop, så det er nemmere at tømme fra stativet, så et 'luksus' problem ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nye dyner, et par julegaver og en danefæ kjole til mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER