2015-my-year

Den håbfulde

17 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Jeg er ny herinde, og sidder med et spørgsmål, som jeg håber nogen kan svar. Min man og jeg er i reagensglas behandling. Jeg fik ovitrelle søndag den 1/11, og oplægning af blastocys den søndag den 8/11. Til min store overraskelse fik jeg positiv graviditetstest i går, og her plejer ovitrelle at være ud af kroppen efter 8 dage. I dag er testen mere positiv en i går og inden for 2 min. Kan jeg allerede teste positiv nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du fik ovitrelle 1/11, så passer det med, at du havde ægløsning 3/11, hvor du ville være 2+0. Dette betyder, at du vil være 3+3 fredag 13/11. Jeg testede selv positiv første gang efter reagensglas behandling ved 3+3, så hvorfor skulle du ikke kunne gøre det samme? :) Og når testen udvikler dog mere positivt dag for dag er det meget positivt! Jeg tror på det :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for dit svar :), jeg bliver da s å glad at læse det. Min test i dag er tydeligere en i fredags. Har brugt 2 forskellige mærker, og begge har givet samme resultat fredag, lørdag og idag. Er simpelthen så glad. Jeg tror på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, det lyder godt!! :yay

Ja, det fik jeg. Ved 3+1 fik jeg en helt negativ test, så her vidste jeg, at den var ude af kroppen. Testede igen ved 3+3 og fik en meget svag positiv test, og herefter gik det kun fremad :)

Hvornår skal du have taget blodprøve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag gik jeg amok med 3 forskellige tests og alle vist positiv selv på digital clear blue stod der "gravid". Så jeg må tro på det. Idag er 15 dage siden jeg tog ovitrelle, så den kan umulig være i kroppen. Jeg skal tage blodprøver torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :glad Så er du jo gravid :loveshower

Så krydser vi for et godt højt HCG niveau på torsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, hvor fedt - tillykke! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper med på sidelinien håber den er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med blodprøven i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du huskede det :). Jeg fik taget prøv i dag, og klinikken får svar elektronisk idag. Jeg prøver at ringe til dem i morgen, selvom de sagde de vil ringe mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op en lang svartid :o Jeg fik svar på HCG blodprøven samme dag som den blev taget, og det er også mit indtryk at de fleste andre gør det samme. Jeg synes klart, du skal ringe og høre dem i dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg ringet ind og min hcg tal er på 5345, så er super tilfreds. Hvad var fin på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, det et da helt vildt flot!! Du er da "kun" 4+3 i dag, ikke? Mit var 788 ved 4+4. Så vidt jeg forstår, så skal HCG "bare" være over 100 ved ca 4+0, så dit er da helt ekstraordinært flot. Stort tillykke med graviditeten :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind gange tak :)... Det er så uvirkeligt... Efter alt det man har været igennem, er det ikke til at forstå...

I dag er jeg 4+4...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind gange tak :)... Det er så uvirkeligt... Efter alt det man har været igennem, er det ikke til at forstå...

I dag er jeg 4+4...

Waow!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER