Nynne1984

Vægtøgning

6 indlæg i dette emne

Hmm nu havde jeg indtil nu ikke taget alverden på... Og ved at det kommer an på end BMI ... MEN !

Nu ser det ud til at jeg har taget ca 5-6 kg på (allerede)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har taget ca. 4 kilo på nu 19+6, jeg synes også det er meget, men har ingenting at sammenligne med...

Er allerede nervøs for, hvor meget det skal ende ud med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 4,5 kg på her 20+1, hvilket jeg er fint tilfreds med :) I sidste graviditet havde jeg taget 10 kg på ved samme antal uger, så det passer mig fint at min krop har valgt ikke at suge så meget vand til sig denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 200 gr. på - 22+5.

I min sidste graviditet tog jeg 12 kg på i alt, så mit mål denne gang er max 10 kg, men det blir jeg nok ikke ene om at bestemme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her vægt øgning er jeg bare ikke fan af <_<

Jeg tænker over hvad og hvor meget der ryger ind, men pt er vægten højere end jeg gerne ville have.

Knap 7 kg her 22+0 :(

Sidst tog jeg 15 på, og håber virkelig at jeg kan holde mig på Max det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige for at få jer alle til at have det bedre med jeres vægtøgning, så kan jeg fortælle at jeg i de syv uger jeg nåede at være gravid umiddelbart inden denne graviditet (samt de to uger hvor jeg trøstespiste lidt efter SA'en efterfølgende) tog 10.9 kilo på. Altså lidt over et kilo per uge. Og i løbet af de 11 uger jeg har nået at være gravid i denne omgang, har jeg indtil videre taget yderligere 5.4 kilo på. Så altså sammenlagt + 16.3 kilo over de sidste 20 uger. Så altså stort set næsten lige så meget, som alle I har taget på tilsammen i ca. samme tidsrum.

 

Hjalp det lidt? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER