Dorthealund

1. forsøg dømt til at gå galt :(

5 indlæg i dette emne

Jeg havde første cyklusdag i går :yay  

 

Skal starte Pergotime i morgen, og tage dem i 5 dage..

På cyklusdag 8-10 skal jeg have Puregon injektion.

11. dagen, som bliver torsdag d. 5/11 skal jeg til scanning. Ifølge det skema jeg har fået fra gyn skal jeg insemineres på dag 13.. Det er en lørdag. Så skrev og spurgte dem hvornår (hvis alt går vel) at inseminationen skal finde sted.. Svaret er formentlig mandag..  

Men men :( Det er jo lang tid efter jeg har taget den sidste Puregon. Tænker jeg skal ha Ovitrellen om lørdagen.. Men jeg kan vel i princippet godt nå og få ægløsning af mig selv i mellemtiden..

 

I min verden er det næsten dømt til at mislykkes :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ring og spørg så du ikke går og stresser over det :) Måske betyder det ingenting at du venter til mandag. Måske tager de dig ind lørdag. Men jeg synes da ikke, du skal gå og være ked af det på forhånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu minder dit forsøg rent medicinsk overhovedet ikke om mit, så det er svært at kloge i. Derudover kan jeg ikke selv danne ægløsning, så den skræk du beskriver havde jeg jo overhovedet ingen grund til.

Men umiddelbart er jeg da sikker på at de ved hvad de laver. De laver jo ikke andet :kram2 Ikke desto mindre ville jeg heller ikke tøve med at ringe og fortælle hvordan jeg har det hvis jeg var dig. Enten for at blive beroliget, for at de kan tage højde for det, eller hvad ved jeg.

Dog vil jeg også sige at så nøje kan inseminationstidspunktet slet ikke beregnes på forhånd.

Eftersom jeg kom med mine 37-74 dages cyklusser i bagagen var klinikken helt sikre på at jeg først skulle insemineres på cd 21-29, men til den første scanning på cd 10 var min slimhinde helt perfekt og jeg havde jeg to store flotte æg, så jeg blev insemineret på cd12 - som forøvrigt var en lørdag.

Håber at du under alle omstændigheder kan finde lidt ro så forsøget bliver en behagelig oplevelse. Og masser af :bd til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke så meget til IUI men ved IVF får man noget medicin der hæmmer ÆL. Men jeg tænker at det på ingen måde er dømt til at mislykkes. I kan jo også for at dobbeltsikre jer :hump hygge derhjemme henover weekenden - så er i jo sikre på den ene og den anden måde

 

Men ring da til klinikken og snak med dem. De ved hvad de gør og du skal ikke give op så let fordi det ikke giver mening umiddelbart. Det er jo noget de gør hver dag og de arbejder jo med at lave børn.

 

Så slå koldt vand i blodet og ring til dem og så hyg lidt derhjemme ca hver 2 dag.

 

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar piger! De hjalp rigtig meget!!
Har ikke kontaktet gyn, men satser på de ved hvad de gør..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER